miercuri, 23 iunie 2010

Bancuri cu Alinuta

Dupa ore, Alinuta il sacaie pe un coleg:
- Sac-sac! Azi eu am luat un 10, iar tu un 2!
Suparat, colegul ii raspunde:
- Lauda de sine, nu miroase-a bine!
Atunci, Alinuta raspunde:
- Du-te-n c*r la mine, s-o mirosi mai bine!...

Prietenii Alinutei: O lasati pe Alinuta la fotbal?
Mama: Alinuta nu are maini!
Copii: Va rugam frumossss!
Mama: Dar Alinuta nu are nici picioare!
Copii: Da, dar Alinuta ar fi o minge excelenta pentru noi!

Intr-o zi Alinuta si prietenul ei stateau pe o banca si se sarutau.
La un moment dat prietenul se opreste si-i zice:
-Alinuta vezi ca ti-ai scapat guma in gura la mine!
La care Alinuta:
-Dar nu aveam guma,sunt doar putin racita.

Mama si Alinutza la mare pe plaja . Alinutza curioasa isi intreba mama:
-Mamico eu de ce nu am ce au baietii intre picioare ?
Mama ii raspunde prompt :
- Rabdare fiica mea ... rabdare ...

Un baietel la scoala:
- Sora mea Alinuta este la facultate, sora mea Alinuta este la facultate, sora mea Alinuta este la facultate.
Invatatoarea curioasa intreaba:
- La ce facultate, puiule?
- La facultatea de medicina.
- Si ce face acolo, puiule?
- Sta linistita intr-un borcan.

In timp ce Alinuta mergea pe strada mestecand ingandurata se intalneste cu o prietena care ii spune:
- Ce mesteci?
- O lama.
- Orbit cumva?
- Nu,Gillette.

Alinuta face glume de 1 aprilie:
- Mama, mama!!! S-a spanzurat tata in pod!
Mama merge in pod si nu gaseste pe nimeni.
Alinuta:
- Ha, ha, te-am pacalit! S-a spanzurat in garaj!

Alinuta lipseste 3 zile de la scoala. Cand vine o intreaba invatatoarea: De ce nu ai venit la scoala?
Alinuta: A murit mama!
Invatatoarea: Cum a murit?
Alinuta: A batut un cui in perete si s-a lovit cu ciocanul peste deget.
Invatatoarea: Bine, bine, dar nu se moare din asta.
Alinuta: Se chinuia prea mult si tatei i s-a facut mila de ea si-a impuscat-o.

Alinuta: Hai, taticule, lasa-ma sa ma joc cu bunica.
Tata: Nu se poate Alinuta.
A: Te rooooog.
T: Bine, daca insisti, dar sa stii ca e ultima oara cand o dezgrop.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu