joi, 13 octombrie 2011

Bancuri cu nationala Romaniei

Mare tragedie.După un oribil accident de autocar întreaga echipă de fotbal a României ajunge în faţa porţii raiului.
– DOAMNE, zice Sfântul Petru, eu zic să-i primim pe toţi.
– EU cred că glumeşti,i-am auzit mereu înjurând.
– Au înjurat, DOAMNE, dar nu au bătut pe nimeni.

Cineva bate la portile raiului. Apostolul Petru deschide si vede un jucator de fotbal.
- Tu cine esti?
- Sunt jucator in nationala Romaniei.
 - Si cum de ai nimerit poarta?

Cica antrenorul Olandei isi anunta jucatorii ca vor juca un meci contra Romaniei. Nimeni n-are chef, si la un moment dat portarul Van der Saar zice:
- Baieti, uite ce zic eu, joc eu singur contra Romaniei, si voi mergeti intr-un club, OK?”
Toti sunt de acord. La un moment dat aprind TV-ul si ce vad: 1-0 pentru Olanda, gol Van der Saar in minutul 5! Toti veseli, sting TV-ul si iar se pun pe baute… La capatul celor 90 de minute aprind din nou televizorul si… “Romania 1 – Olanda 1, gol Mutu, minutul 90.” Fuga toti la stadion si la vestiare il gasesc pe Van der Saar, disperat, cu capul in maini…
- Ce s-a intamplat, mai Van der Saar?
- Baieti, imi pare sincer rau, am fost eliminat in minutul 6 …

Cârţu i-a dat telefon lui Lucescu în timpul meciului şi l-a întrebat: "Răzvane, mi-a plecat autobaza din Ghencea! E cumva la tine?".



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu