miercuri, 17 noiembrie 2010

Bancuri clasice

- Draga mea, acum ca ai implinit 14 ani, cred ca a venit timpul sa discutam despre dragoste, despre baieti.
- Bine mama, ce vrei sa stii?

Ce gandeste cocosul cand alearga o gaina:
- Daca o prind ma urc pe ea, daca nu, fac sport.

Doi pureci:
- Ce facem, ma? Mergem pe jos sau luam un catel?

John raspunde la telefon:
- Yes, Sir.
- Unde-i doamna, John
- Doamna este in dormitor, in pat cu un domn.
- John ia pusca si impusca-i pe amandoi.
- Yes, Sir. Se aud cateva impuscaturi, dupa care John revine la telefon.
- John, e gata treaba?
- Yes, Sir, pe doamna am impuscat-o dar pe domn l-am ratat. Dar a sarind pe geam si cazut in piscina unde s-a inecat.
- John, dar noi nu avem piscina!
- Alo, ce numar ati format?

Un reporter occidental il intreba pe Ceausescu, prin 1989:
- Am auzit ca in Romania e frig in case. Cum comentati?
- Da, dar n-a murit nimeni din cauza asta.
- Am auzit ca nu e nici mancare.
- Da, dar nici din asta n-a murit nimeni.
- Dar cu cianura ati incercat?

Un tip agata o moldoveanca intr-un bar si, dupa o noapte de amor, ii spune:
- Ai fost divina.
- Di vina am fost amandoi.

Curiozitati de pe vremea lui Ceausescu:
- De ce în Romania magazinele se fac la 1 km distanta unul de altul?
- Sa nu se incurce cozile.

- Baiatul asta, cand vrea, are simtul umorului.
- Dar nu are pic de vointa!



- Cainele dumneavoastra mi-a muscat soacra.
- Vai imi pare rau. Va promit ca am sa-l pedepsesc.
- Nu e nevoie. Eu doar am trecut sa-i dau un os mare si gustos..

Tatal bate niste cuie, iar fiul il urmareste foarte atent:
- Bravo fiule! Fii atent si ai sa inveti sa mesteresti tot felul de lucruri. Poate iti vor fi de folos cad vei fi mare.
- Tata eu vreau sa invat numai ce vei spune cand iti vei da cu ciocanul peste degete.

In autobuz, se revolta negrii: vor sa stea si ei in fata, sa mai stea si albii in spate. Incepe scandalul: tipete, paruiala, pana se enerveaza soferul:
- Ba, ia gata cu galagia! La mine in autobuz v-ati gasit! Ba, pe mine nu ma intereseaza, pentru mine sunteti toti albastri. Acum toata lumea la locurile lor: albastru deschis in fata, albastru inchis in spate.

Doi miriapozi trec pe langa o doamna:
- Ce picioare grozave are!
- Da, dar cam putine.



Tarziu, noapte, intuneric. Un tip, sub un felinar, cauta ceva pe jos. Se apropie un politist:
- Ati pierdut ceva?
- Da, cheile de la casa.
- Dar unde le-ati pierdut?
- Pe trotuarul de vis-a-vis.
- Si de ce nu le cautati acolo?
- Pentru ca acolo nu este lumina.

- John?
- Yes, sir!
- Adu-mi, te rog, pianul.
- Vreti sa cantati la pian, sir?
- Nu, John... dar mi-am uitat tigarile pe el si nu vreau sa te deranjez pentru un fleac.

Un arhitect, un artist si un inginer discutau despre cine e mai agreabila: nevasta cu amanta. Arhitectul a zis ca prefera sa fie cu nevasta, asa putea construi fundatia la o relatie vesnica. Artistul a spus ca prefera sa fie cu amanta. In ea gasea mai multa pasiune si mister. Inginerul a spus ca prefera sa le aiba pe amandoua.
- Amandoua?! au intrebat ceilalti.
- Da. Daca ai o nevasta si o amanta, fiecare se va gandi ca esti cu cealalta si atunci poti scapa la serviciu sa-ti termini proiectele.

Doi studenti la Politehnica mergeau prin campus si unul dintre ei spune:
- De unde ai bicicleta asta superba?
- Sa vezi, ieri mergeam pe aici gandindu-ma la referatele mele, cand a aparut in fata mea o femeie foarte frumoasa pe aceasta bicicleta. Si-a scos toate hainele si mi-a spus: "Ia de la mine orice poftesti".
Celalalt da din cap intelegator si zice:
- Ai facut o alegere buna. Hainele ei probabil nu ti se potriveau!

Un inginer traversa un drum cand broasca din basme ii sare in drum si ii spune:
- Daca ma saruti voi deveni o printesa frumoasa. Inginerul ia broasca si o baga in buzunar. Broasca repetata mai tare:
- Auzi, daca ma saruti, voi ramane cu tine toata saptamana.
Inginerul a scos-o din buzunar, i-a zambit si a varat-o inapoi. Atunci broasca a strigat:
- Fii atent domnule, daca ma saruti, voi deveni o printesa frumoasa, voi ramane toata saptamana cu tine si voi face ORICE vrei. Inginerul o scoate din buzunar, ii zambeste si ii spune:
- Auzi, ba, eu sunt inginer. N-am timp de muieri, dar sa dai de o broasca vorbitoare... asta chiar e interesant din punct de vedere stiintific!

Absolventul în filozofie întreaba:
-De ce functioneaza?
Absolventul în inginerie intreaba:
-Cum functioneaza?
Absolventul în contabilitate întreaba:
-Cât costa?
Absolventul în arte întreaba:
-Vreti garnitura cu cartofi prajiti? 

Examen in anul I de facultate.
Profesorul sta si se uita pe fereastra - studentii copiaza pe rupte. Cand profesorul se intoarce la catedra, toti se prefac ca scriu de zor.
Examen in anul II de facultate.
Profesorul sta si se uita pe fereastra - studentii copiaza pe rupte. Cand profesorul se intoarce la catedra, acestia continua sa copieze. Cand profesorul bate in catedra, studentii se prefac ca scriu de zor.
Examen in ultimul an de facultate.
Profesorul sta si se uita pe fereastra - studentii copiaza pe rupte. Cand profesorul se intoarce la catedra, acestia continua sa copieze. Cand un student bate in banca, profesorul se duce la fereastra.

2 comentarii: