joi, 18 noiembrie 2010

Bancuri cu Ceausescu

Pe vremea lui Ceausescu, iese un timbru cu Ceausescu.
Se duce Ceausescu, deghizat, la un oficiu postal, sa vada cum se vinde timbrul.
- Nu se vinde, spune functionarul.
- De ce?
- Nu se lipeste.
Cere Ceausescu un timbru, scuipa pe lipici, il pune pe un plic si-i arata functionarului:
- De ce spui ca nu se lipeste? Uite, se lipeste!
- Da, spune functionarul, dar toti scuipa pe partea ailalta.

Merge Ceausescu la americani si se da mare ca a trimis o nava spatiala pe Soare.
Americanii, dupa ce rad copios de el, ii spun:
- Domnule Ceausescu, pe soare sunt mii de grade... Cum ati putut trimite o nava acolo ?
La care, Ceausescu:
- Ha, ha, ha, eu am trimis-o noaptea...

Ceausescu cere de la Securitate:
- Aduceti-mi-l pe acela care face toate bancurile cu mine.
I-l aduc.
Ceausescu: - De ce faci tu numai bancuri cu mine? Le stiu, sunt bune. Dar, sa te vad, fa si tu un banc nu cu mine.
Se gandeste acela cat se gandeste si spune:
- Tovarasa Ceausescu e insarcinata.
- Nu cu mine, am spus!
- Da' cine-a spus ca e cu tine?

Manifestatie mare, mare.
Lumea striga: - Ceausescu, PCR! Ura! Ura!
Unul singur, mai amarat, sta mai in spate si nu spune nici un cuvant.
Un "om de ordine" se apropie de el si il intreaba:
- Ce faci, tovarase, de ce nu strigi ura?
- Sunt ragusit, raspunde cel interpelat, dar ura e aici, in suflet.

Pe vremea lui Ceausescu:
- Bai, bade, de ce te-au arestat?
- M-am uitat la Ceausescu!
- Da` noi toti ne-am uitat la el!
- Da. Dar eu m-am uitat prin luneta!

Cu 15 minute inainte de executie:
- Cuplul Ceausescu a fost gasit vinovat si, prin urmare, va fi executat! Totusi, pentru ca suntem un popor crestin iar azi e Craciunul, va vom indeplini 3 dorinte, inainte de executie!
- 1. Scornicestiul sa devina capitala Romaniei.
2. F.C. Olt sa devina campioana Romaniei.
3. Sa ne ingropati la Ierusalim.
Judecatorul delibereaza cateva minute, iar apoi ii anunta:
- Scornicestiul e oras frumos. In cativa ani de truda, vom face din el o metropola si, bineinteles, capitala Romaniei.
F.C. Olt e echipa buna. Vom aduce la ea cativa jucatori buni si, intr-un an, va deveni campioana nationala.
Dar la Ierusalim nici in ruptul capului nu va ingropam, caci a mai fost unul ingropat acolo si a inviat.

Trecand Ceausescu printr-un sat, se duce la o ferma si vede acolo o scroafa uriasa.
Gandindu-se Ceausescu ca o asa scroafa poate naste numai un numar record de purcei, cere ca, atunci cand va fata, sa i se spuna numarul de purcei fatati.
Cand fata scroafa, ingrijitorul vazu, ingrozit, ca scroafa fatase numai un purcel.
Ca sa mai dreaga situatia, omul raporta la judet, ca fatase purceaua 3 purcei.
Cei de la judet, gandindu-se ca Ceausescu astepta un nr. record de purcei, raporta la securitate ca nascuse 10 purcei.
Securitatea raporta lui Ceausescu ca fatase scroafa 20 de purcei, gandind ca 10 purcei nu e un nr. satisfacator.
Cand auzi Ceausescu, zise:
- Aha, v-am zis eu ca va fata un nr. record de purcei. Uite cum facem: un purcel il dam la export, restul ramane pentru populatie.

1970. Ceausescu, in vizita, in judetul Harghita.
Un pionier voios ofera florile ceremoniale, lasandu-se imbratisat.
- Cum te cheama, pui de dac?
- Istvan Attila, tovarase Nicolae Ceausescu.

Pe vremuri, intr-o carciuma:
- Gheorghe, tu ce crezi despre Ceausescu?
- Nu pot sa-ti spun aici, in aglomeratie!
Dupa ce ies cei doi:
- Ei bine, aici nu se intampla nimic, asa ca pot sa-ti spun: mie-mi place tipul!

Episod intre profesorul de istorie si un elev, intr-o scoala primara a epocii de aur:
- Spune-mi, Goguta, ce eveniment marcant a avut loc in anul 1918?
- S-a nascut la Scornicesti tovarasul Nicolae Ceausescu, iubitul nostru presedinte!
- Foarte bine. Dar in 1944?
Dupa un scurt timp de gandire, Goguta raspunde:
- S-au sarbatorit 26 de ani de la nasterea tovarasului Nicolae Ceausescu!

Ceausescu si Bush aterizeaza de urgenta cu avionul, intr-o jungla, si sunt inconjurati de canibali.
Acestia se adreseaza lui Bush:
- Cine esti tu?
- Eu sunt Bush, presedintele SUA!
- Bush, te mancam! Zi ultima dorinta!
- Mai baieti, sarutati-mi aripa avionului!
Pana ei saruta aripa, pilotul repara avionul si zboara, ramanind in jungla Ceausescu.
Canibalii il intreaba:
- Cine esti tu?
- Nicolae Ceausescu, presedintele Romaniei, comandantul armatei etc.
- Nicolae, te mancam! Zi ultima dorinta!
- As vrea sa stau de vorba cu secretarul de partid!
- N-avem!
- Cu presedintele COM.
- N-avem!
- Cu liderul de sindicat!
- N-avem!
- Atunci cine va invata sa va mancati intre voi??

Ceausescu facea inspectie intr-o fabrica.
Trece pe langa niste strunguri.
Ceausescu: - Strungiti, strungiti ?
Muncitorii: - Strungim, strungim!
Trece pe langa niste oameni de serviciu.
Ceausescu: - Maturati, maturati?
Muncitorii: - Maturam, maturam!
Intra intr-o camera si vede, pe covor, niste biscuiti calcati in picioare.
Ceausescu: - Ce-i asta? Biscuiti?
Oamenii: - Biscuim, biscuim...

Un reporter occidental il intreba pe Ceasca, prin 1989:
- Am auzit ca in Romania e frig in case. Asa e?
- Da, dar n-a murit nimeni din cauza asta.
- Dar am auzit ca nu e nici mancare.
- Da, dar n-a murit nimeni de foame.
- Si am mai auzit ca trebuie sa te bati, ca sa prinzi un loc in autobuz, ca sa te-ntorci acasa de la servici.
- Da, dar nici din asta n-a murit nimeni.
- Atunci, domnule prsedinte, de ce nu incercati cu cianura?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu