marți, 9 noiembrie 2010

Perle vedete

"Am revenit in direct cu telespectatorii nostri. Intre timp, ne-am inmultit aici in studio." (Mihaela Radulescu)

Scrisori autentice ale unor copii catre Dumnezeu:
- "Draga Dumnezeule! Daca esti atent duminica in biserica iti arat pantofii mei cei noi."
- "Dumnezeu! Vreau sa traiesc 900 de ani, ca tipul acela din Biblie."
- "Niciodata n-as fi crezut ca movul se potriveste cu portocaliul pana ce n-am vazut apusul de soare pe care l-ai facut marti seara. A fost tare misto!"
- "La scoala de duminica ni s-a explicat ce si cate faci. Cine-ti face treaba cand esti in concediu?"
- "De unde ai aflat ca tu esti Dumnezeu?"
- "Pentru balul mascat vreau sa ma imbrac in drac. Nu-i bai, nu?"
- "Tu chiar asa ai proiectat girafa, sau din greseala a iesit asa?
- "De ce lasi oameni sa moara si tot faci altii in loc? N-ar fi mai simplu sa-i lasi in viata pe astia?"
- "Dumnezeule! Ca ai facut mai multe religii, e OK, dar cum de nu le incurci intre ele?"
- "Tu stii despre lucruri, inainte sa fie inventate?"
- "Bunicul a spus ca Tu deja erai cand a fost el copil. Cat de vechi esti?"
- "Iti multumesc pentru fratior, dar eu m-am rugat pentru un catel."
- "Cat timp am fost in vacanta, tot timpul a plouat si taticul a fost tare nervos si a spus niste lucruri despre Tine dar te rog sa nu-i faci rau!"
- "Te rog sa-mi trimiti un ponei. Pana acum nu ti-am cerut nimic. Poti verifica."
- "Cum se poate ca pe vremuri atatea minuni ai facut si acum nu-i nici una?
- "Cum se poate ca in ultima vreme n-ai inventat nici un animal nou? Sunt numai acelea vechi."
- "Doamne, Te rog sa mai pui o sarbatoare intre Craciun si Paste!"
- "Poate Cain si Abel nu s-ar fi omorat daca aveau camere separate. La noi, cu frate-meu funnctioneaza!"
- "Pun pariu ca e foarte greu sa-i iubesti pe toti de pe pamant. Noi suntem doar patru in familie si nu merge."

''Este o mare incultura sa treci 4 ani prin liceu si sa nu inveti nici macar sa copiezi.''

"Nu ma deranjeaza faptul ca s-a blocat circulatia in piata Rasdaq, fiindca nu locuiesc in zona." (Fizz)

Fereste-te de barbatul care are amanta mai urata decat nevasta! (Dumitru Dragomir)

Profesoara de psihologie catre elevii unei clase oarecare, din municipiul Mangalia: "Copii mi-am uitat geanta in buzunarul de la pix". 

A aparut pizza emo: se taie singura...

Profesoara: - Buna ziua elevi Vreau sa vad absentii! Sa se ridice in picioare toti absentii!!

Calatoria fara legitimatie de calatorie si refuzul calatorilor de a plati taxele tarifare de catre calatori. (Romania Libera, 11 ian 2007)

"Fiecare are gusturile lui in muzica. N-are cum sa asculte toata lumea numai Schopenhauer" - Costi Ionita

Paris Hilton, despre Wal-Mart (lanţ de magazine american): "Fac pereti acolo?" 

Britney Spears, despre Japonia: "Nu prea am vrut sa merg in Japonia. Pur si simplu pentru ca nu imi place sa mananc peste. Si am auzit ca pestele e foarte popular acolo in Africa".
Christina Aguilera: „Şi, unde se ţine Festivalul de la Cannes anul ăsta?”

Anna Nicole Smith, despre atentatorii sinucigaşi: „Dar nu îi doare?”

Cindy Crawford: „În studio, încerc să am un gând în minte, ca să nu am o privire goală”

Pamela Anderson: „Nu mă gândesc la nimic prea mult. Dacă mă gândesc prea mult, mă cam înspăimânt”

”Bancile sunt conduse de bancheri in toata lumea in afara de Cismigiu si Herastrau” – Bogdan Balthazar (director de banca)
 
 ”Becali e un brand. Eu la Avicola Iasi pot sa fac pui Gigi Becali, daca vreau ” Gigi Becali
 
”Familia e sfanta, pe cand patria….cum sa va spun patria e sacra ” Dumitru Dragomir (presedintele Ligii Profesioniste de fotbal)
 
”Nu am facut afirmatii generale, ci dimpotriva am facut afirmatii de sens opus ” – Emil Constantinescu

”In politica cel mai bun adevar este minciuna, cu conditia sa nu fie dovedita. ” – Doru Viorel Ursu (fost ministru de interne, in prezent avocat)

”Cred ca noi ne indreptam spre undeva, iar acest undeva nu se cheama nicaieri” – Doru Ioan Taracila (parlamentar, fost ministru de interne)

”Decesul i se poate intampla oricui” – Adrian Nastase

”Isus Cristos s-a nascut intr-o pestera foarte modesta” – Teoctist

”Becalizarea Romaniei inseamna ca Romania este intr-un cancer moral si spiritual din care se va salva prin becalizare” – Gigi Becali

”Fiecare om are ingerelul lui. Invatamantul romanesc n-are un ingeras pentru fiecare om – Mihail Hardau (ministrul invatamantului)

.”Este vointa lui Dumnezeu ca eu sa pasc acest popor” – Gigi Becali

”Domnul Ion Cristoiu a spus despre mine ca sunt corupt pe vremea cand nu eram, in 1993″ – Viorel Hrebenciuc (parlamentar P.S.D.)

”Eu in tinerete eram amfitrion pe oriunde ma duceam” – Gigi Becali

”Eu sunt pe toate listele de corupti si arestati, dar nu am nicio greata” – Viorel Hrebenciuc

.”Avocatura este judecatorul dracului” – Ion Iliescu

”Daca dansul are tupeul sa fie de fata si voi fi citat cu domnul Iliescu si el o sa apara pe post de Parchet, eu una din doua; ori ma spanzur imediat, deci imi fac harakiri, ori ma leg de Tribunal cu lanturi ” – Antonie 
Iorgivan (avocat, parlamentar P.S.D., parintele constitutiei) 

”Sunt oameni care nu poti sa le bagi lucrurile in cap nici cu forcepsul” – Loredana Groza (cantareata)

”Petre Mihai Bacanu seamana cu un sobolan fiert in ulei de frana” – Corneliu Vadim Tudor

”Nu trebuie sa fim mandri ca avem creier ” – Adi de la Valcea (cantaret rom)

”Nevasta-mea este o femeie care, oricate greseli as face, tot o iubesc” – Vali Vijelie (cantaret rrom)

”Pe la voi prin Chisinau trece Volga, nu ? Cum ? Nu mai trece ? – Loredana Groza

”Adi de Vito si Virgil Iantu au devenit tatici in aceeasi zi, desi nu sunt casatoriti ” – Cristian Groza

”De doua zile in judetele Giurgiu si Ialomita ploua cu lopata” – Marilena Nedelcu

”Dubaiul e o natie care are o pozitie care o merita in lume” – Irinel Columbeanu

”Cele publicate de acest ziar sunt un neadevar inexact” – Ilie Verdet

”Sigur ca am auzit de El Nino. E numele unui cantaret de muzica latina, nu ? – Loredana Groza

”In Bucuresti si in general in Romania, circulatia e scelerata” – Mircea Badea (crainic de t.v.)

”N-am citit Karma Sutra, dar m-ar tenta foarte tare s-o rescriu” – Irinel Columbeanu

''Mai, animalule!” – Ion Iliescu

”Ba, maiestate !” – Sergiu Andon (ziarist, parlamentar, avocat)

”Avem nevoie de lideri adevarati, nu de maimutoi implementati. – Marian Vanghelie

”daca va dori cineva, ii putem oferi inclusiv functia de imparat. Avem solutii” – Victor Ciorbea 44.”Exista 
aici, in aceasta sala, tineri care au murit in revolutia din decembrie 1989″ – Viorel Catarama

”La noi, sefii de partide sunt ca vacile in India” – Antonie Iorgovan

”Domnul Iorgovan e un fel de electron sarit de pe orbita” – Adrian Nastase

”Omar Hayssam apartine tarii, este un bun al intregului popor” – Adrian Nastase
     
 

 

         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu