miercuri, 10 noiembrie 2010

Bancuri cu arabi

Cu cateva zile inainte de atentatul de la 11 Septembrie de la WTC, baiatul lui Bin Laden vine plangand acasa.
- Ce-ai patit? intreaba Bin Laden.
- Am luat un 4 la geografie!
- De ce?
- M-a intrebat profesorul care e cea mai inalta cladire din New York.
- Si tu ce-ai raspuns?
- Empire State Building.
La care, dupa cateva momente de gandire, Bin Laden raspunde:
- Las' ca aranjeaza tata...

Intrebare: - Ce canta un palestinian, intr-un autobuz plin de israelieni?
Raspuns: - Toata lumea, toata lumea sare acum cu mine!!!

Un seic arab se plimba in desertul Arabiei Saudite. Cu 50 de metri in fata e sotia acestuia. Se intalneste cu un alt seic, care, suparat, intreaba:
- Ce faci, Ahmed? E scris in Coran ca femeia e cu 50 de metri in spatele barbatului, nu in fata.
- Ai dreptate, prietene, dar cand era scris Coranul nu existau mine in desert.

Tatal arab scrie fiului lui, care invata in America, la universitate:
- Fiul meu, as vrea sa plantez niste cartofi in gradina, dar sunt batran si nu pot. Si stiu ca daca ai fi fost aici, m-ai fi ajutat.
Fiul raspunde la scrisoare:
- Tata, sunt aici si nu pot face mare lucru. Si nu te apuca de sapat, ca sa nu dai peste "CHESTIA" aia.
Dupa primirea scrisorii de catre tata, apar la usa FBI, CIA. Armata sapa toata gradina, dar nimic.
Scrisoare de la fiu:
- Tata, mai mult de atat nu pot sa fac.

Ambasadorul irakian la Natiunile Unite tocmai a terminat un discurs si iese pe hol, unde se intalneste cu presedintele Bush. Isi strang mainile si irakianul zice:
- Stiti, am si eu o intrebare, apropo de cultura Americii.
- Excelenta, daca pot sa va ajut, o sa o fac cu mare placere, raspunde Bush.
- Fiul meu se uita la filmul asta, Star Trek, si acolo sunt si rusi, si negri, si asiatici, dar niciodata arabi.
La care presedintele Bush rade, se apleaca la urechea irakianului si-i sopteste:
- Pai asta e din cauza ca actiunea se petrece in viitor...

La vama, masina unui arab e perchezitionata in cele mai mici detalii pana cand deja exasperat, vamesul gaseste o punga cu praf alb.
O desface tacticos in fata arabului, trage o limba zemoasa prin continut si ranjind catre arab, spune:
- Cocaina ? Cocaina ?
- Nu, antrax !

Un englez, un american si un arab stau de vorba despre familiile lor, intr-un bar.
Englezul: - Am 10 copii acasa si daca as mai face unul as avea o echipa de fotbal !
Americanul: - Eeiii! Eu am 15 copii acasa si daca ma mai fortez o data imi fac o echipa de fotbal american !
Arabul: - Eu am 17 neveste acasa ...
Face o pauza, in timp ce soarbe tacticos din pahar.
Arabul: - Daca imi mai iau una, imi fac teren de golf !

Jurnalul unui taliban
Luni : Ma bligdizezg.
Marti : A venid baiadu vecinului la mine in gurde, mi-a vurad o vaga ji mi-a omorad gadzelu.
Miercuri : Am omorad eu baiadu.
Joi : A venid dadal baiadului la mine gu doada vamilia ji gu doade rudele za ma omoare.
Vineri : I-am omorad eu be dodzi.
Sambata : S-a adunad dod zadul in vadza gazei mele za ma izgoneazga din zad.
Duminica : Am omorad eu dod zadul.
Luni : Iar ma bligdizezg.

Un irakian si un kuweitian stateau fata in fata in transee si se impuscau de zor.
La un moment dat irakianului i se blocheaza mitraliera :
- La bisda-bisdii matii de bushc imbuzit! injura irakianul in cea mai pura romaneasca de care era el in stare.
Kuweitianul il aude si il intreaba intr-o romaneasca la fel de pur stalcita :
- Bei bork de gaine, de inde stii la tine rumanejte, bei?
- Ieu facut jgoal la Rumania, bei gegule goglit!
- Zeu? Ji unde fecut la tine jgoal?
- In Biucresh.
- Ei! Ji ce jgoal fecut tu, bei?
- Bolitehnica. Da' di ge?
- Pei ji eu fecut jgoal la Romania.
- Daaa? Ce jgoal?
- Eu fecut Medigin la Targu Murej.
Irakianul intre timp isi reparase mitraliera si incepe sa traga mai indarjit dupa kuweitian.
- Ia bei glonz, la bizda ma-tii de ungur !

Raport gonfidential!!!
Zaludam cu rezbect, jefu'.
Aderizat la Romania cu bomba la valiza ascuns bine; dragut fara problem control aerobort, fiindca mai gasit un bagaj pierdut pe drum.
Pastrat dolar american blestemat, pentru construit aigea bomba noua; dat jumadate la daxi, jumatate furat tigan din buzunar.
Indalnit frate Ahmed, patron magazin, ajudat la mine.
Discutat cu el la cafenea plan bomba, consumat egler proaspat, intoxicat zalmonel, noi ajuns spital, doctor roman durut la cur.
Jefu', gu bomba praf antrax nu putut facut la Romania, deci ingergat plan bomba cu bum-bum !
Mutat apartament frate Ahmed, adus mult frumos aminde tara mia, fara apa la robinet.
Urmarit emiziuni explozia camion azotat, facut frica la mine.
Astia romani are tupeu nu gluma !
Trebuie recrutati, jefu'!
Bomba cu azotat mare efect aveam !
Inderesat pilotat avion pentru lovit gladire la roman; vazut delevizor aparat zbor MIG prabusit singur in ogorul taranului, plus roman stricat singur gladire, adormit beat, tigara aprinsa, murit zoagra, facut chef mare la ei ...
Draga jefu', gineva furat la mine gas pastrat bentru bus la bomba, iar azeara, gand iesit cumparat baglava, exblodat budelie la parter.
Aicia la Romania, mult cretin!
Zberiat, zguibat la zan, cacat pe mine de frica! Jefu, ma indorg agaza!
Asta romani nu are nevoie de terorism, face singur treaba noastra !!!

Un tip mergea prin desert de cateva zile , echipat cu ochelari si labe de scafandru .
Si cum mergea el asa , sfarsit de sete si de foame , de abia se mai tara , se intalneste cu un beduin pe o camila .
Il intreaba :
- Nu va suparati , cat mai e pana la ocean ?
- Pai, sa mai tot fie vreo 200 de kilometri ...
La care , omul rabufneste cu naduf :
- Sa va ia dracu' , cu plaja voastra cu tot !!!

Intrebare: - Care e melodia preferata a lui Ben Laden?
Raspuns: - "Oops, I did it again"! 

In timpul razboiului arabo-israelian:
- Ia te uita la Itic. Oare ce i-a mai trecut prin cap?
- Un glonte sovietic, tras de arabi!

Intrebare: - De ce arabii au camile, iar romanii olteni?
Raspuns: - Arabii au ales primii! 

Bin Laden vine acasa, intra in cort si intreaba una din neveste:
- M-a cautat cineva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu