luni, 22 noiembrie 2010

Bancuri cu armata

Cica erau 3 comandanti: unu' din America , altu' din Rusia si unu' din .... Romania !!! Si incep ei sa se contrazica, care si cum are in subordine cei mai viteji soldati ....
- Soldat James! - zice comandantu' american.
- Yes, sir!
- Ia du-te in ocean si adu-mi un rechin!
- Yes, sir!
Se duce asta in ocean si aduce un rechin...
- Ei, cum a fost ? intreaba rusu'.
- Dificil, da' soldatu' american tre' sa fie gata pentru orice....
- Eee, asta e treaba de femei, la romani! zice com. roman.
- Soldat Ivan! - zice comandantu' rus.
- Da, sa traiti!
- Ia du-te si tu in ocean si adu-mi doi rechini!
- Da, sa traiti!
Se duce asta in ocean si aduce doi rechini.
Si vine pana in cortul comandantilor cu unu' intr-o mana si altu' in cealalta.
- Ei, cum a fost? intreaba americanu'.
- Dificil, da' soldatu' rus tre' sa fie gata pentru orice.
- E, pe naiba .... la romani, asta-i treaba de femeie.
- Bine, ma , ia hai sa mergem si in Romania.
- Soldat Ion! zice comandantu' roman.
- Da, sa traiti!
- Ia du-te tu in ocean si adu-mi 3 rechini!
- Eh ... Ma-ta sa-ti aduca!
- E, v-am zis eu ca e treaba de femeie ...



O companie obosita vine de la instructie. Cum mergeau ei spre cazarma, li s-a facut foame.
Coincidenta, tocmai trecea pe acolo un cioban, care pastea caprele.
Capitanul vorbeste cu el, sa le dea niste lapte. Ciobanul le spune ca nu are, dar pot sa prinda fiecare cate o capra si sa-i suga laptele.
Dar cum armata este totusi armata, totul se face la ordin.
Capitanul comanda:
- La unu, toata lumea prinde cate o capra, la doi o puneti jos si la trei incepeti sa sugeti.
Zis si facut. Langa capitan era un soldat care injura de mama focului. Capitanul il intreaba:
- Ce-i soldat, ce ai ?
- Sa traiti dom' capitan, dar capra mea e tap.

- Alo, comisia de incorporare in armata?
- Da, cu ce putem sa va ajutam?
- Puteti sa ma luati si pe mine in armata?
- Sigur, dar unde locuiti?
- La inchisoare...



Bula e de garda, la poarta unitatii. Vine OSU-ul (ofiterul de servici pe unitate) si ii spune:
- Soldat Bula, azi vine generalul. Cand vine, imi raportezi imediat.
Bula putin intimidat:
- Da, sa traiti!
Dupa o ora, generalul nu a sosit inca, se intoarce din nou OSU-ul. De data asta si mai raspicat:
- Cum a sosit generalul, raportezi imediat!
Dupa 30 de minute, vine din nou OSU-ul la Bula:
- Cum a sosit generalul, raportezi imediat!
Dupa aceea, faza se repeta inca de cateva ori.
La un moment dat, vine o Dacie neagra si opreste la poarta unitatii. Bula merge la masina si intreaba tipul ce statea in spate:
- Hei, tu esti generalul?
Generalul, uimit, spune:
- Da, de ce?
- Fa-te ca dispari, da repede, OSU-ul te cauta de aproape o ora si e foarte nervos!

Vine feciorul de la armata. Tatal il intreaba:
- Ei, feciorasule, cum e la armata?
- Nici nu intreba...
- Ce, tare rau?!
- Vrei ca maine dimineata sa-ti arat?
Dis-de-dimineata, feciorul urca pe clopotul bisericii si incepe sa sune.
Incepe o galagie enorma, toata comuna se trezeste. strigate. Se apropie de biserica:
- Ce, ce s-a intamplat?
- Asa! Acum eu si tata vom merge dupa lemne, ceilalti sunt liberi!

O unitate de soldati, dislocata in Africa, in desert. Intr-o zi, li se schimba comandantul.
Cel nou venit ii intreaba, amical, pe soldati:
- Ma baieti, cum rezistati voi aici, in pustiu, asa fara nici o femeie?
- Dom' comandant, ne descurcam. Ne mai salveaza camilele astea, care le avem aici.
Dupa vreo doua saptamani, comandantul:
- Ba, cum naiba faceti voi cu camilele astea, ca de-abia am reusit sa prind una.
- Pai, nu ati inteles, Dom' comandant. Noi ne urcam pe ele si acolo, dupa dune, in departare, e o oaza cu multe femei.

Ofiterul de serviciu intra in dormitorul soldatilor TR, dupa programul de dus. In aer se simte efectul deodorantelor proaspat aplicate...
- Baaaaa, da' aici la voi miroase ca la curve, ha ha ha!!! (inainteaza pe interval) Ia uite, aici miroase ca la nevasta-mea !?!

La raportul batalionului, de luni dimineata, colonelul ordona ca cei care s-au imbatat sambata, sa iasa din formatie.
Nimeni nu face un pas in fata.
Colonelul ordona sa faca un pas in fata cei care s-au imbatat duminica.
Din formatie se desprinde un tanar locotenent.
- Bravo, ma! zice colonelul. Noi doi mergem la "refacere ", restul la instructie ... dobitocilor!

La o margine de sat... Un plutonier se adreseaza catre o bunica:
- Bunico, auzi... unde se afla baza militara?
- Iata acolo, - arata cu mana bunica. Trebuie sa mergeti dupa casa aceea si mai apoi inainte.
- Bunico, dar o cale mai scurta nu exista?
- Exista, dar cred ca nu veti putea trece, drumurile sunt inguste.
- Nu te ingrijora, suntem cu tancurile.

Ministrul Apararii se plimba prin Bucuresti:
Intra intr-o florarie, iar patronul il saluta:
- Am onoarea sa va salut, Dom' Ministru!
Acesta, mirat, il intreaba:
- De unde ma cunosti?
- Am fost cadru militar si am iesit la pensie "cu ordonanta", iar din banii primiti mi-am deschis aceasta afacere.
- O, asta-i foarte bine! Vezi, ministerul te-a ajutat sa te integrezi in societate.
Mai intra in alt butique si ... istoria se repeta.
La un moment dat, vrea sa calatoreasca cu metroul si la intrare, un cersetor il saluta:
- Am onoarea sa va salut, Domnule Ministru!
Ministrul intreaba:
- Tot militar pensionat "cu ordonanta"?
- Nu! Eu sunt cadru activ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu