miercuri, 27 octombrie 2010

Bancuri cu nebuni

 Un tip cu o camila in desert...merge el ce merge, la un moment dat camila se opreste. Se chinuie el ce se chinuie...degeaba. O ia pe jos cu camila, spre SERVICE-ul de camile. Odata ajuns mecanicul il intreaba:
- Care-i treaba frate?
Tipul:
- Este...jigodia asta nu mai vrea sa mai mearga, ce sa ma fac? Mecanicul:
- Sus pe rampa cu ea!...Urca tipul camila pe rampa, mecanicul o studiaza foarte bine, dupa care acesta isi ia in ambele maini 2 caramizi si loveste camila la "TESTICULE".Camila de durere o ia la fuga, nimeni nu o mai poate opri, la care tipul spune:
- Bine domnule dar acum cum o mai prind?
La care mecanicul:
- SUS PE RAMPA!!!...

La spitalul de nebuni vine o inspectie. De la intrare sunt uimiti de priveliste. Peste tot numai sange si raniti.
La fel si la etajele superioare.
Speriat, inspectorul se duce la biroul directorului pe care il gaseste cu un cutit infipt in piept.
Cu o ultima rasuflare, directorul ia cutitul si il infige in inspector si zice:
-Esti la leapsa!

Un nebun merge prin spital tragand dupa el un pantof. La un moment dat se intalneste cu un medic care-l intreba:
- Ce faci ma? Tragi un caine dupa tine?
- Cum un caine! Dumneata nu vezi ca-i un simplu pantof?
- Bun, dar in cazul asta de ce nu te incalti cu el?
- Cum sa ma incalt? Vrei sa ma muste?

Cica vine un tip cu controlul la o casa de nebuni. Il intreaba pe director ce mod de distractie au nebunii de aici:
- Aici avem multe mijloace, dar cel mai important este video-ul.
De abia l-am introdus si functioneaza de minune.
Curios, inspectorul vrea sa vada video-ul si ii spune directorului sa i-l arate.
Cand colo, in loc de video, vede o caramida bagata in perete.
- Bai, ce-i asta?
- E tipul nostru de video.
Noi le punem caramida la nebuni si ei se uita vreo 3 ore in continuu la ea.
- Asa-i ma Mila? intreaba directorul pe un nebun de acolo.
- Da domnul director, da va rog sa ne schimbati azi caramida, ca pe asta am vazut-o de 7 ori.

Un nebun se muncea sa bata un cui in perete, insa cu floarea. Alt nebun care trecea pe acolo se uita la el si ii zice:
- "Ba, tu nu vezi ca ala e cui pentru peretele opus?"

Doi nebuni.
1: - Ba, hai sa-ti bat un cui in cap!
2: - Du-te dracu, esti nebun? Daca dai pe alaturi si-mi spargi capul!

Un sofer, cu un Mercedes, face pana. Cand sa puna roata de rezerva, ii cad prezoanele intr-o gura de canal. Sta si nu stie cum sa scoata din canal, prezoanele. Un nebun, de peste gardul spitalului il intreaba?
- Oare cu trei prezoane se poate circula pana la prima statie auto?
- Da, raspunde soferul.
- Atunci de ce nu scoti cate un prezon de la fiecare roata?
- Stii ca ai dreptate. De ce te tin astia aici?
- Eu sunt nebun, nu tampit!!!

- Domnule doctor, sotia mea ma considera nebun.
- De ce?
- Findca eu dupa ce beau cafeaua, maninc ceasca.
- Cum, mananci ceasca cu totul?
- Nu, ramane numai toarta.
- Chiar esti nebun, apai toarta e cea mai gustoasa!

Un medic intra in salon si vede un nebun stand intr-un picior.
- De ce stai asa?
- Fiindca sunt veioza.
Medicul, il trateaza o saptamana, doua fara rezultat. Vine directorul si ii spune ca trebuie mutat la alta clinica. La care medicul mirat ii spune:
- Dar eu, cum mai citesc noaptea?

Pe marginea drumului doi oameni lucreaza inr-un mod straniu: primul sapa o groapa, iar al doilea o astupa si tot asa inainte. Se apropie de ei un domn si ii intreaba :
- Ce faceti, domnilor?! foarte mirat, unde primeste raspuns:
- Noi sadim ne facem datoria-de a sadi pomi, eu sap groapa, celalalt o astupa, iar cel ce pune copacii are azi zi libera!!!!!

Doi nebuni merg prin padure, bucurandu-se de racoarea pe care le-o ofera aceasta. La un moment dat, unul vede o pusca. O ridica si, mirat, il intreaba pe celalalt:
- Mai, ce-o fi asta? si se uita pe tevi. Al doilea se apuca si mangaie arma intrebandu-se ce-o fi si ii spune primului:
- Uite, am gasit aici ceva si se misca. Apasa pe tragaci. Cel care se uita pe tevi cade desfigurat, la care al doilea il intraba:
- No' amu' de ce faci fata asta, ca si eu m-am speriat.

La un spital de nebuni cativa nebuni se hotarasc sa mute clinica. Se dezbraca pana la brau si isi pun hainele deoparte si pune fiecare umaru.
Vazandu-i, doctorul se hotarate sa le ia hainele fara a fi vazut. Dupa ce le ia hainele unul dintre nebuni zice:
- Hai ba sa nu mai impingem ca ia nu se mai vad hainele.

Doi nebuni mergeau prin desert,unul cara in spate un butoi si celalalt cara o usa de masina.
-Tu, de ce cari cu tine butoiul?
-Pai cand mi-e sete mai beau cate o gura de apa. Dar tu de ce cari usa aia de masina in spate?
-Pai, mie cand mi-e cald mai deschid geamul...

La un spital de nebuni, apare un doctor care vrea sa mai elibereze cativa nebuni.
Vine unu' care tragea un bocanac dupa el. Unul din infirmieri ii spune doctorului ca acesta crede ca trage un caine.
Doctoru' intreaba:
-Ce tragi bai, dupa tine?
-Un bocanc!!!
Doctoru' pleaca. Nebunu':
-Hai, Grivei, ca l-am pacalit!!!

In un spital de nebuni:
Intra doctorul in camera nebunilor si deseneaza o usa pe perete. Nebunii se uita curiosi la perete dupa care doctorul spune:
Baieti, deschiceti usa!
Toti nebunii au sarit si au inceput sa traga de perete care mai de care.
Un singur nebun statea pe pat fara nici un interes.
Doctorul uimit il intreaba:
Tu de ce nu vrei sa deschizi usa?
Ha, pai eu am cheia.

 Un nebun facea pipi de la balcon. La un moment dat trece
doctorul pe aleea de sub balcon, iar nebunul cind il vede, isi
trage repede pantalonii si fuge inauntru. Doctorul se gindeste:
"I s-o fi facut rusine omului si de-aia s-a retras cind m-a
vazut. Poate s-o fi insanatosit si ar trebui sa-i dau drumul..."
A doua zi se duce la nebun si-i spune:
-Dumneata faceai ieri pipi de la balcon si cind m-ai vazut ai
fugit repede inauntru, asa-i?
-Da, raspunde nebunul.
-Dar de ce ai fugit, ti-era rusine ca te vedeam eu?
-Aiurea! Da' ce eram prost sa ramin acolo ca sa ma trageti de pipi in jos!?!

La nebuni , 2 nebuni vor sa evadeze ...
-Ba , ne luam avant si iesim prin gaura cheii !!!
-Perfect .
Isi ia primul avant , fuge si trage un cap in usa ...
Al doilea se duce si se uita la gaura cheii :
-Ba, ce prost esti, n-ai vazut ca era cheia in broasca pe dinafara !!!

Vine intr-o zi Iliescu inspectie la un spital de nebuni. Intra intr-o camera, iar un nebun il intreaba cine este.
-Nu stii cine sunt? Sunt presedintele tarii, Iliescu.
-Lasa ma, ca atunci cand am venit aici si eu ma credeam Mihai Viteazu'...


Vine unul in vizita la prietenul sau, director la spitalul de nebuni. Nici nu intra bine si primeste de la un nebun un sut in c*r. Mai merge cat mai merge si mai primeste inca un sut de la alt nebun. Tot asa pana cand ajunge la cladirea unde era biroul directorului. Cand sa intre, primeste de la unu' trei suturi, dupa care intra in biroul directorului si-i zice:
- Ba, da de ce mi-au dat astia cu sutu-n c*r?
- Pai asta e modul lor de a zice "SALUT"...!
- Bine, bine, da unu' mi-a tras trei suturi!
- Ala era balbait...!

In cabinetul unui psihiatru intra un individ agitat care incepe sa spuna:
- Domnu' doctor, cred ca sunt nebun. Cred ca sufar de mania persecutiei fiindca am impresia ca nimeni nu ma asculta, nimeni nu tine cont de mine ...
La care doctorul raspunde:
-Dumneavoastra cand ati intrat in cabinet ?

Un nebun incerca sa il convinga pe doctor ca pisicile zboara si pentru asta arunca cu pisici in sus. Doi doctori care stateau la geam si vedeau scena vorbeau intre ei:
- Maine sigur o sa ploua.
- De unde stii?
- Pai tu nu vezi ce jos zboara pisicile?!!

Doi nebuni se distreaza:
-Ghici ce am aici?
-O musca!
-N-ai ghicit!
-Un elefant!
-IAR ai tras cu ochiul!

Un comentariu:

  1. Am o mulțime de bucurii și emoții în mine, sunt claritate, am fost fericit cu căsnicia mea, până când soțul meu nu a început să asculte bârfe despre mine nefiind credincioși cu promisiunile noastre conjugale, am încercat să-l înțeleg că sunt bârfe și minciuni, dar a pierdut dragostea, încrederea și încrederea în noi. Așa că am devenit cupluri neplăcute și apoi am depus divorț, mai târziu, ne-am despărțit. ani după divorțul nostru, am încercat să trăiesc o viață normală fără el, dar nu am putut, așa că am început o căutare despre cum să-mi revin fostul soț, apoi m-am referit, BaBa ogbogo un bărbat grozav și extrem de spiritual care a aruncat un dragoste vrăjește asupra mea și m-a făcut EX-ul meu să se întoarcă la mine. Sunt copleșit, așa că îi las contactul aici pentru cei care au probleme de relație și căsătorie, așa că poate ajuta cu lucrări grozave. E-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Sau numărul lui de WhatsApp ... +2349020168697. Luați legătura cu el, vedeți cât de mare și puternic este. De asemenea, ajută în aceste probleme ...

    (1) Opriți divorțul.
    (2) Barrenness End.
    (3) Noroc vraja.
    (4) Vraja de căsătorie.
    (5) Scapă de probleme spirituale.

    RăspundețiȘtergere