miercuri, 20 octombrie 2010

Bancuri cu scotieni

Doi scotieni hotarasc sa se bata in duel.
Pentru a nu fi descoperiti ca incalca legea, vor trebui sa se deplaseze la o distanta considerabila, intr-un loc ferit, in poiana unei paduri.
Scop in care, e nevoie sa ia trenul.
Se duc amandoi la gara:
- Dati-mi un bilet dus, zice primul.
- Esti pesimist, concluzioneaza celalalt. Eu iau dus si intors.
- Nu-s pesimist, sunt econom. De obicei, ma intorc cu biletul adversarului.

Joc de fotbal, intr-un sat scotian.
Inaintea inceputul meciului, pentru alegerea terenului, arbitrul arunca o moneda in sus.
Rezultat: 4200 de raniti.

O cugetare scotiana:
Poti face economii numai atunci cand nu cheltui nimica...

Un scotian ii scrie fiului sau:
Iti trimit zece dolari, cat ai cerut. Dar tine minte: zece se scrie cu un zero, nu cu doi!

Un american, un francez si un scotian se intalnesc la o nunta.
Americanul: - Eu am facut cadou, un servici de cafea, de 10 persoane!
Francezul: - Eu am facut cadou, unul de 20 de persoane!
Scotianul: - Eu am facut cadou, un cleste de zahar, de 200 de persoane!!!

Un scotian repara gardul casei.
Scotianul, catre fiu:
- John! Mergi si cere vecinului un ciocan!
Fiul:
 - Tata, vecinul zice ca nu are ciocan. A avut unul de imprumut dar l-a restituit stapanului.
Scotianul:
- Da-l dracului de zgarcit! Du-te-n casa si adu-l pe-al nostru!

Intrebare: - De ce toate mormintele scotiene au cate un monument?
Raspuns: - Ii ingroapa pana la jumate s-apoi ii dau cu var ...

- Fiul meu va datoreaza bani, pentru un costum, pe care i l-ati facut acum trei ani! ii spuse, croitorului, un scotian, care tocmai intrase in magazin.
- Si, dumneavoastra, ati venit sa-mi dati banii, nu-i asa?
- Nu! As dori sa-mi comand si eu un costum, in aceleasi conditii.

Intrebare: - De ce s-au plans producatorii de frigidere, ca nu pot face profit, in Scotia? Scotienii nu cumpara frigidere?
Raspuns: - Clientii nu vor, sub nici o forma, sa creada ca, la inchiderea usii, se stinge lumina...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu