miercuri, 20 octombrie 2010

Bancuri stiintifice

Un chimist intra intr-o farmacie si intreaba:
- Aveti cumva acid acetilsalicilic?
- Adica aspirina?, intreaba farmacistul.
- A, da, niciodata nu reusesc sa retin cuvantul asta!, vine raspunsul.

La facultatea de biologie, examen la entomologie. Profesorul are un insectar in care sunt doar parti din insecte: un piciorus, o aripioara, o antena. Profesorul ridica un membru de insecta si il roaga pe student sa recunoasca specia. Dupa trei incercari nereusite, profesorul il anunta ca are nota 2, si ca-l asteapta la toamna. Pleaca studentul suparat insa cand sa iasa pe usa, profesorul il striga:
- Hei, care e numele tau?
La care studentul baga un picior pe usa:
- Ghici!

Iti dai seama ca este prea cald in laboratotul tau cand:
  • Indiferent cat de mult le-ai umple, sticlele cu etanol sunt mereu goale.
  • Becul de gaz se aprinde spontan.
  • Iti pui placile in incubator ca sa se raceasca.
  • De cate ori deschizi usa frigiderului, ploua.
  • Taq polimeraza incepe sa se denatureze.
  • Glucoza din dulap se caramelizeaza.
  • O bucata de gheata are timpul de injumatatire de 11,6 secunde. 
Cercetatorii neurologi au facut o descoperire care anuleaza bancul in care se spune ca blondele au doar un neuron. S-a descoperit ca au de fapt doi neuroni dintre care unul este inhibitor.

Avantajele bacteriei ca animal de casa:

  • Probleme de numar: daca ai vrea mai multe pisici (de exemplu) ar trebui sa ai initial cel putin doua. In ceea ce priveste bacteriile, cu una singura te-ai aranjat pe viata.
  • Nopti nedormite: spre deosebire de pisici bacteriile nu intra in calduri si nu te tin treaz toata noaptea urland dupa putina distractie.
  • Intretinere usoara: nu e nevoie sa schimbi ladita cu nisip. Cu hrana se rezolva usor, doar mai adauga putin zahar in mediul de cultura.
  • Timpul liber: Cand pleci undeva nu trebuie sa rogi vecinul sa aiba grija de bacteria ta. Doar pune-o in frigider si se va pastra fara probleme. Bineinteles, acelasi lucru se poate face si in cazul unei pisici...
  • Cu toate ca si bacteriile sun acoperite cu "par" (cili), nu veti gasi niciodata par de bacterie pe covor.
  • Nu trebuie sa scoti bacteria afara pentru o plimbare. Daca simte nevoia de exercitiu doar pune-o intr-un flask mare si agita cateva ore.
  • Bacteria nu va aduce niciodata animale moarte in casa ta.In cel mai rau caz, o bacterie mai neastamparata te va tine in baie pentru cateva zile. 


Originea copiilor
 
In ceea ce priveste originea copiilor exista doua teorii principale: teoria reproducerii sexuale si teoria berzei. Multi oameni cred in teoria reproducerii sexuale deoarece aceasta teorie le-a fost predata la scoala. In realitate insa, foarte multi oameni de stiinta sustin teoria berzei. Daca teoria reproducerii sexuale se invata la scoala, ea trebuie predata ca o teorie si nu ca o realitate. Teoriile alternative, precum teoria berzei, trebuie de asemenea sa fi predate in scoala. Vom prezenta cateva din dovezile care sustin teoria berzei:
  • Este demonstrat stiintific ca berzele exista. Acest lucru poate fi confirmat de oricare ornitolog.
  • Dezvoltarea fatului uman contine foarte multe caracteristici pe care teoria reproducerii sexuale nu le poate explica.
  • Teoria reproducerii sexuale implica faptul ca in momentul nasterii un copil are deja varsta de aproximativ noua luni. Aceasta este o afirmatie absurda! Toata lumea stie ca un copil nou-nascut este nou-nascut!
  • Conform teoriei reproducerii sexuale, copii sunt rezultatul actului sexual. Se cunosc insa foarte multe cazuri in care actul sexual nu a dus la nasterea unui copil.
  • Studii statistice realizate in Olanda indica o relatie pozitiva intre rata nasterilor si numarul berzelor. Ambele sunt in scadere.

Un comentariu:

  1. Am o mulțime de bucurii și emoții în mine, sunt claritate, am fost fericit cu căsnicia mea, până când soțul meu nu a început să asculte bârfe despre mine nefiind credincioși cu promisiunile noastre conjugale, am încercat să-l înțeleg că sunt bârfe și minciuni, dar a pierdut dragostea, încrederea și încrederea în noi. Așa că am devenit cupluri neplăcute și apoi am depus divorț, mai târziu, ne-am despărțit. ani după divorțul nostru, am încercat să trăiesc o viață normală fără el, dar nu am putut, așa că am început o căutare despre cum să-mi revin fostul soț, apoi m-am referit, BaBa ogbogo un bărbat grozav și extrem de spiritual care a aruncat un dragoste vrăjește asupra mea și m-a făcut EX-ul meu să se întoarcă la mine. Sunt copleșit, așa că îi las contactul aici pentru cei care au probleme de relație și căsătorie, așa că poate ajuta cu lucrări grozave. E-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Sau numărul lui de WhatsApp ... +2349020168697. Luați legătura cu el, vedeți cât de mare și puternic este. De asemenea, ajută în aceste probleme ...

    (1) Opriți divorțul.
    (2) Barrenness End.
    (3) Noroc vraja.
    (4) Vraja de căsătorie.
    (5) Scapă de probleme spirituale.

    RăspundețiȘtergere