joi, 28 octombrie 2010

Maxime si cugetari

Nu te certa niciodata cu un prost sau cu un nesimtit, ceilalti nu vor mai face diferenta intre voi!

Sfatul meu este sa te casatoresti. Daca vei avea o nevasta buna, vei fi fericit; daca nu, vei deveni filosof. (Socrate)

Numai in lacuri cu noroi pe fund cresc nuferi. (Lucian Blaga)

Cine se intoarce la origini, gaseste originile schimba. (Friedrich Nietzsche)

Daca nu stiu ca stiu, atunci mi se pare ca nu stiu. (Complementul teoremei lui Laing) (Teorema lui Laing)

Nu te hotari niciodata sa cumperi ceva ascultandu-l pe vanzator.

"Nefiind femeie, Anthony nu era versat in arta de a iesi dintr-un magazin fara sa cumpere nimic." (Agatha Christie)

El statea in picioare, intre ele. O astfel de situatie amuza lumea de foarte multi ani. Acesta va ramane intotdeauna succesul comic al Vietii: barbatul intre doua femei. (Jerome K. Jerome)

Casatoria este cimitirul intelepciunii. (Margarte Cavandish)

Complexitatea unui program va creste pâna va depasi capacitatea de întelegere a operatorului care trebuie sa lucreze cu el. 

Fiecare are varsta pe care o simte. (Jerome K. Jerome)

Referitor la mediile calculate in statistica, Grigore Moisil a remarcat: "Daca pui o fesa pe o plita incinsa si o fesa pe un bloc de gheatza, media e buna, dar, in realitate, e vai de fundul tau!" (Grigore Moisil)

Fiecare trebuie sa creada in ceva. Eu cred ca voi mai bea un paharel. (Plagiatul lui Steele la adresa filozofiei altuia)

Studierea omenirii depaseste fortele omului. Numai nebunii o incearca. (Jerome K. Jerome)

Prostul stie mai multe in casa lui, decat inteleptul in casa altuia. (Proverb spaniol)

O pipa da unui om destept prilejul sa gandesc, iar unui prost ceva de tinut in gura. ((Trishmann)

O conversatie cu un om intelept valoreaza mai mult decat studierea unor carti deosebite timp de o luna. (Proverb chinezesc)

Gandirea logica si viata reala nu sunt doua orbite separate. Logica este singurul mijloc al omului pentru a stapani problemele realitatii. (Ludwing von Miese)

Faultul e, pentru public, un element de joc la fel de iubit ca si golul sau. Sa nu mai fim ipocriti si sa cerem un fotbal curat. Sa cerem un fotbal elaborat in tot ce tine de natura umana, inclusiv de nevoia umana de agresivitate. (Tudor Octavian)

Invatatorii iti deschid usa, insa tu insuti trebuie sa treci prin ea. (Proverb Chinezesc)

Un comentariu:

  1. Am o mulțime de bucurii și emoții în mine, sunt claritate, am fost fericit cu căsnicia mea, până când soțul meu nu a început să asculte bârfe despre mine nefiind credincioși cu promisiunile noastre conjugale, am încercat să-l înțeleg că sunt bârfe și minciuni, dar a pierdut dragostea, încrederea și încrederea în noi. Așa că am devenit cupluri neplăcute și apoi am depus divorț, mai târziu, ne-am despărțit. ani după divorțul nostru, am încercat să trăiesc o viață normală fără el, dar nu am putut, așa că am început o căutare despre cum să-mi revin fostul soț, apoi m-am referit, BaBa ogbogo un bărbat grozav și extrem de spiritual care a aruncat un dragoste vrăjește asupra mea și m-a făcut EX-ul meu să se întoarcă la mine. Sunt copleșit, așa că îi las contactul aici pentru cei care au probleme de relație și căsătorie, așa că poate ajuta cu lucrări grozave. E-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Sau numărul lui de WhatsApp ... +2349020168697. Luați legătura cu el, vedeți cât de mare și puternic este. De asemenea, ajută în aceste probleme ...

    (1) Opriți divorțul.
    (2) Barrenness End.
    (3) Noroc vraja.
    (4) Vraja de căsătorie.
    (5) Scapă de probleme spirituale.

    RăspundețiȘtergere