miercuri, 20 octombrie 2010

Bancuri scurte

-Mami! Tata iar s-a imbatat!
-De unde stii?
-Barbiereste oglinda din baie.

2 babe discutau:
-Ieri s-a dat pensia..
-Ei, s-a dat p**a
-Si eu, proasta, am luat pensia.

Cum se numeste femeia care stie mereu unde este sotul ei?
- VADUVA !

Doua bufnite stau pe o creanga: una la un moment dat una spune: buhuhu, iar cealalta raspude: da buhuhu la ma-ta ca m-ai speria.

BULETIN METEO:
-in ungaria-cer senin
-in bulgaria cer noros
-in romania cer mancare.
 
Merge o babuta pe calea ferata. Din urma se apropie trenul fluierand. Babuta, fara se se intoarca:
- Fetele cuminti nu intorc capul cand sunt fluierate...

In tramvai:
- E cineva fara bilet, in fund ?
- Eu, da mi-l bag imediat!!

Sotul: Nu mai fi suparata! Îti promit ca te fac cea mai fericita femeie din lume.
Sotia: Când pleci?

Se intalnesc un domn si o doamna la nudisti...
Domnul: - Ma bucur ca v-am intalnit!
Doamna: - Observ!.....

Suna telefonul. Ridica receptorul tatal a trei fete:
- Tu esti, broscuto? se aude o voce de barbat.
- Nu.. Eu sunt proprietarul lacului! - raspunde tatal.

- Spune, Ione, gasituti-ai vreodata barbati straini in sifonier?
- Nu! Toti erau romani....

Soţia:
- Dacă mai vii încă o dată beat, jur că nu îţi mai vorbesc deloc!
- Te rog, iubito...Nu mă ispiti....

Cine a indraznit sa-mi rascoleasca biroul in halul asta? tuna directorul.
- Baiatul d-voastra cel mic, domnule!
- Talentat copil, nu-i asa?

Ce inseamna o suvita neagra in parul unei blonde?
O speranta!

Sotia ii spune sotului:
- Mai bine ma casatoream cu dracul!
- Aiurea, scumpo! Casatoria intre rudele de sange e interzisa!

- Tata, spune-mi, de ce barbatii de la noi nu pot avea mai multe sotii, asa cum e in Africa?
- Esti inca mic, fiule! Cand vei creste, o sa intelegi de ce legea ne apara!

Ion si Andrei pescuiau. Ion il intreaba pe Andrei:
-Andrei,cum poti prinde un somn?
-Nu stiu.
-Cu un somnifer.

Cum se obtine lumina cu ajutorul apei?
Spaland geamurile.

- De ce se intinde pateul ?
- O fi si el obosit!

Un orb cu mana pe o razatoare :
- Cine a scris porcaria asta?

Piturca: -Trage Mutule!!
Mutu: -Nu ca m-am lasat!!!

Americanii ii cantaresc pe somalezi: 80 kg! Foarte bine v-ati ingrasat! Urmatorii 100.

Un dinamovist merge la biblioteca: - Aveti Cartea "Dinamo In Champions League"?
- Da, La Raftul cu VISE

Fluierul piciorului este un dispozitiv de gasire a mobilei pe intuneric.

Cum necajesti un homosexual?Il bagi intr-un sac fara fund.

Cum dublezi valoarea unui trabant?
R: Ii faci plinul.

Frizerul il intreaba pe client :
- Cum sa va tund ca sa fiti multumit ?
- Gratis !

Ce zice un porc cand vede o priza?
-Ia uite ma!Pe asta l-au zidit!

2 tintari pe o motocicleta prind 10,20,100 ce mai 300 km/h. Dintr-odata tintarul din spate zice: SA-MI BAG P.... CA MI-O INTRAT O MUSCA IN OCHI!!!!!
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu