miercuri, 20 octombrie 2010

Bancuri scurte

-Mami! Tata iar s-a imbatat!
-De unde stii?
-Barbiereste oglinda din baie.

2 babe discutau:
-Ieri s-a dat pensia..
-Ei, s-a dat p**a
-Si eu, proasta, am luat pensia.

Cum se numeste femeia care stie mereu unde este sotul ei?
- VADUVA !

Doua bufnite stau pe o creanga: una la un moment dat una spune: buhuhu, iar cealalta raspude: da buhuhu la ma-ta ca m-ai speria.

BULETIN METEO:
-in ungaria-cer senin
-in bulgaria cer noros
-in romania cer mancare.
 
Merge o babuta pe calea ferata. Din urma se apropie trenul fluierand. Babuta, fara se se intoarca:
- Fetele cuminti nu intorc capul cand sunt fluierate...

In tramvai:
- E cineva fara bilet, in fund ?
- Eu, da mi-l bag imediat!!

Sotul: Nu mai fi suparata! Îti promit ca te fac cea mai fericita femeie din lume.
Sotia: Când pleci?

Se intalnesc un domn si o doamna la nudisti...
Domnul: - Ma bucur ca v-am intalnit!
Doamna: - Observ!.....

Suna telefonul. Ridica receptorul tatal a trei fete:
- Tu esti, broscuto? se aude o voce de barbat.
- Nu.. Eu sunt proprietarul lacului! - raspunde tatal.

- Spune, Ione, gasituti-ai vreodata barbati straini in sifonier?
- Nu! Toti erau romani....

Soţia:
- Dacă mai vii încă o dată beat, jur că nu îţi mai vorbesc deloc!
- Te rog, iubito...Nu mă ispiti....

Cine a indraznit sa-mi rascoleasca biroul in halul asta? tuna directorul.
- Baiatul d-voastra cel mic, domnule!
- Talentat copil, nu-i asa?

Ce inseamna o suvita neagra in parul unei blonde?
O speranta!

Sotia ii spune sotului:
- Mai bine ma casatoream cu dracul!
- Aiurea, scumpo! Casatoria intre rudele de sange e interzisa!

- Tata, spune-mi, de ce barbatii de la noi nu pot avea mai multe sotii, asa cum e in Africa?
- Esti inca mic, fiule! Cand vei creste, o sa intelegi de ce legea ne apara!

Ion si Andrei pescuiau. Ion il intreaba pe Andrei:
-Andrei,cum poti prinde un somn?
-Nu stiu.
-Cu un somnifer.

Cum se obtine lumina cu ajutorul apei?
Spaland geamurile.

- De ce se intinde pateul ?
- O fi si el obosit!

Un orb cu mana pe o razatoare :
- Cine a scris porcaria asta?

Piturca: -Trage Mutule!!
Mutu: -Nu ca m-am lasat!!!

Americanii ii cantaresc pe somalezi: 80 kg! Foarte bine v-ati ingrasat! Urmatorii 100.

Un dinamovist merge la biblioteca: - Aveti Cartea "Dinamo In Champions League"?
- Da, La Raftul cu VISE

Fluierul piciorului este un dispozitiv de gasire a mobilei pe intuneric.

Cum necajesti un homosexual?Il bagi intr-un sac fara fund.

Cum dublezi valoarea unui trabant?
R: Ii faci plinul.

Frizerul il intreaba pe client :
- Cum sa va tund ca sa fiti multumit ?
- Gratis !

Ce zice un porc cand vede o priza?
-Ia uite ma!Pe asta l-au zidit!

2 tintari pe o motocicleta prind 10,20,100 ce mai 300 km/h. Dintr-odata tintarul din spate zice: SA-MI BAG P.... CA MI-O INTRAT O MUSCA IN OCHI!!!!!
















3 comentarii:

  1. Am o mulțime de bucurii și emoții în mine, sunt claritate, am fost fericit cu căsnicia mea, până când soțul meu nu a început să asculte bârfe despre mine nefiind credincioși cu promisiunile noastre conjugale, am încercat să-l înțeleg că sunt bârfe și minciuni, dar a pierdut dragostea, încrederea și încrederea în noi. Așa că am devenit cupluri neplăcute și apoi am depus divorț, mai târziu, ne-am despărțit. ani după divorțul nostru, am încercat să trăiesc o viață normală fără el, dar nu am putut, așa că am început o căutare despre cum să-mi revin fostul soț, apoi m-am referit, BaBa ogbogo un bărbat grozav și extrem de spiritual care a aruncat un dragoste vrăjește asupra mea și m-a făcut EX-ul meu să se întoarcă la mine. Sunt copleșit, așa că îi las contactul aici pentru cei care au probleme de relație și căsătorie, așa că poate ajuta cu lucrări grozave. E-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Sau numărul lui de WhatsApp ... +2349020168697. Luați legătura cu el, vedeți cât de mare și puternic este. De asemenea, ajută în aceste probleme ...

    (1) Opriți divorțul.
    (2) Barrenness End.
    (3) Noroc vraja.
    (4) Vraja de căsătorie.
    (5) Scapă de probleme spirituale.

    RăspundețiȘtergere