luni, 25 octombrie 2010

Bancuri cu soti si sotii

Un sot care nu-si mai putea "imblanzii" nevasta din cauza celor trei copii, se hotaraste sa gaseasca o solutie:
- Mai copii! (striga el pe cei mici)
- Da tata! (raspund ei)
- Haide sa ne jucam si noi de-a capra cu trei iezi!
- Pai cum? (intreaba ei)
- Uite-asa: eu sunt lupu', voi sunteti iezii, iar maica-ta capra! Fugiti ca daca va prind, va mananc! (si copiii o rup la fuga)
Atata-i trebui omului nostru: repede pe nevasta-sa. Tarziu, il vad ei pe mezin care privea stupefiat scena...
- Ce cauti mai aici? ti-am spus sa te ascunzi!
- Pai ma tata, in poveste, din cate stiu io, lupu' mananca iezii, nu f*** capra!!!

Doua femei stateau de vorba in parc despre viata lor sexuala. La un moment dat una o intreaba pe cealalta:
- Auzi, draga, tu vorbesti cu sotul tau in timp ce faci sex?
- Da, daca ma suna!

El si ea in pat. Suna telefonul. Ea raspunde, si vine inapoi.
- Cine a fost? - intreaba el.
- Sotul.
- Atunci plec.
- Stai linistit. A zis ca mai sta inca o ora, fiindca a iesit la o bere cu tine.

Doua prietene stau de vorba la birou...
- Mai nu stiu ce sa mai fac, am o durere cumplita de gat.
- Ah, nici o problema, iti recomand un remediu sigur. Eu de cate ori ma doare gatul, fac sex oral cu sotul meu si a doua zi nu mai am nimic.
- Serios?
- Da.
A doua zi, la birou... prietena cea bolnava apare foarte zambitaoare...
- Ei, cum te mai simti? {intreaba colega}
- Extraordinar... ai avut dreptate, remediul recomandat de tine functioneaza perfect... doar ca sotului tau nu-i venea sa creda ca a fost ideea ta..

- Cand te poate ajuta o femeie sa devii milionar ?
- Cand esti miliardar !!!!!!!!!

- Tata, spune-mi, de ce barbatii de la noi nu pot avea mai multe sotii, asa cum e in Africa ?
- Esti inca mic, fiule! Cand vei creste, o sa intelegi de ce legea ne apara!

Mitica, un barbat plapand, n-a prea avut noroc in casatorie. Prima lui sotie, activista de partid, noaptea in pat, ii tot spunea: "Mai mult si mai bine, Mitica!"
A doua, era profesoara: "Repeta, Mitica!", ii tot spunea.
A treia, farmacista, il innebunise: "Mitica, de trei ori pe zi: dimineata, la pranz si seara".
Dar acum, cu a patra, a avut noroc: inginer agronom. A fost intelegatoare: "Mitica, numai cand poti; pentru restul, chemam soldatii si studentii!"

Dupa nunta, tinara si proaspata nevasta ii spune sotului:
- Uite cum o sa facem pe plan sexual de acum inainte: Daca seara cand vii acasa si vezi ca imi este parul ordonat atunci nu vreau sa fac sex cu tine, daca parul imi este putin dezordonat atunci poate vreau sau poate nu vreau sa fac sex cu tine, iar daca parul meu arata complet dezordonat si "sifonat" atunci sigur ca vreau sa fac sex cu tine.
- Bine draga mea, zice sotul, hai sa-ti spun cum vad eu acum situatia asta: Seara cand vin eu acasa beau bere. Daca beau numai o bere inseamna ca nu vreau sa fac sex cu tine, daca beau doua beri inseamna ca ori vreau sa fac sex cu tine ori nu... daca beau trei sau mai multe beri fii sigura ca ma doare in p*** de freza ta.

Se intalnesc doua prietene:
- Buna draga, felicitari, am auzit ca te-ai maritat, ia spune cum este?
- Foarte frumos, in fiecare seara ne plimbam prin parc, luam o barca si mergem pana in mijlocul lacului...
- Vai ce romantic! Si?
- Din mijlocul lacului el se intoarce cu barca iar eu inot.
- Atata distanta ! Dar nu ti-e greu?
- Nuu... m-am obisnuit ! Mai greu este pana ies din sac.

Deodata, desi pe jumatate adormita, ea simti mangaierile lui. La inceput timide, ca si cum i-ar fi fost rusine. Apoi, mangaierile devenira mai indraznete. Mai mult, si mai mult, pe tot corpul ei, mainile lui se plimbau cu nesat asa cum se intimpla... nu-si aducea aminte exact, cam cu 4-5 ani in urma. Senzatii pe care le credea uitate se intorceau. Memoria sentimentelor era vie, si o ajuta sa raspunda la fel. Mangaierile se ingramadeau, se repetau, el o invaluia, o intorcea. Acum era ca un virtej de senzatii de nedescris. Deodata... nimic. Absolut nimic.
- Ce s-a intimplat? intreaba ea, surprinsa. Te rog, nu te opri, mai vreau!
- Shhhh... incerca el sa o linisteasca, gata, am terminat!
- Cum adica ai terminat???
- Gata, am gasit telecomanda, dormi linistita!...

Un barbat intra in casa si ii spune sotiei:
- Merg in oras la un club.Ia haina pe tine.
Sotia bucuroasa ca a inclus-o in activitatile lui, raspunde:
- Asta inseamna ca ma iei cu tine, dragule?
La care sotul raspunde:
- Nu, vreau sa opresc caldura.

Un indian navajo statea langa un agent de vanzari pe o banca in parc... intre ei se afla o punga mare de hartie... indianul fixa de ceva timp punga de hartie.
- Vrei sa stii ce e in punga? intreaba agentul de vanzari.
Indianul dadu afirmativ din cap.
- E o sticla de vin, am luat-o pentru nevasta-mea. Indianul tacu o vreme, apoi zise, dand afirmativ din cap de mai multe ori:
- Bun schimb ai facut...

Sotul ei o conduce la aeroport si ii ureaza "Drum bun!" Sotia ii multumeste si il intreaba ce vrea sa-i aduca. Sotul rade si spune ca vrea o italianca. Femeia a tacut si a plecat.
Peste doua saptamani sotul se duce sa o ia de la aeroport si o intreaba cum a fost calatoria. Apoi intreba ce s-a intamplat cu cadoul lui. Ea il intreaba: "Ce cadou?" "Cel pe care ti l-am cerut! O italianca!" "O, acela.", a raspuns ea. "Am facut tot ce am putut, acum trebuie sa asteptam noua luni sa vedem daca e fata."

Moare toata lumea de pe pamant si se duce in Rai. Dumnezeu vine si spune:
- Vreau ca barbatii sa formeze doua cozi. Una pentru barbatii care in timpul vietii si-au dominat nevestele si una pentru barbatii care au fost dominati de ele. Iar femeile sa plece cu Sf. Petru.
Zis si facut, cand Dumnezeu se uita din nou, femeile plecasera si barbatii formasera doua cozi. Coada barbatilor dominati de neveste avea 100 de km, iar coada barbatilor care isi dominasera nevestele era compusa dintr-un singur om.
Dumnezeu se enerveaza:
- Barbatilor, ar trebui sa va fie rusine. V-am creat dupa chipul si asemanarea mea si v-ati lasat tinuti sub papuc. Priviti-l pe singurul meu fiu care a stiut sa stea drept si m-a facut mandru de el. Invatati de la el! Spune-le, fiul meu, cum ai reusit sa fii singurul barbat din aceasta coada?
- Nu stiu, nevasta-mea m-a pus sa stau aici.

Sotul vine acasa din delegatie si sotia are trei barbati in casa. Nu stie unde sa-i piteasca asa ca ii baga repede in trei saci si ii pune pe balcon. Sotul vrea sa-si aprinda o tigara si vede sacii astia si intreaba:
- Ce e cu sacii astia?
- A fost mama ta in vizita si ne-a adus cate ceva...
Sotul da un picior la primul sac si dinauntru se aude:
- Kvik, kvik, kvik!
Sotul zice:
- A, un purcelus...e bine!
Da un picior la al doilea sac si aude:
- MUU,MUUUUUU
- A, un vitelus...
Da un picior la al treilea sac si nimic. Mai da inca un picior si mai tare si nimic. Ia o lopata si incepe sa dea in sac cu ea.
Deodata sacul se deschide si iese un tip revoltat rau:
- IN PLM, DACA TAC...INSEAMNA CA TI-A ADUS MATA CARTOFI!  

10 comentarii:

  1. Te felicit, draga mea, îi spune soţul văzînd cum consoarta pune telefonul în furcă. E cea mai scurtă convorbire telefonică cu o prietenă de-a ta, de cînd ne-am căsătorit. Un adevărat record: numai opt minute!

    - Lasă ironiile! N-a fost nici o prietenă. Era o necunoscută, pur şi simplu femeia greşise numărul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Atit vorbesc femeile cu o necunoscuta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da precis?Ai fost vreodata in pielea unei femei.

      Ștergere
  3. In plm, ti-a adus mata cartofi

    RăspundețiȘtergere
  4. Numele meu este lilian N.This este o zi foarte plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorul Dr.saguru a făcut pentru mine, ajutându-mă să ex-soțul meu înapoi cu magia lui și dragoste vraja. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu a fost într-adevăr mă înșela și a fost în căutarea unui divorț, dar atunci când am dat peste e-mail Dr.saguru pe internet pe modul în care el a ajutat atât de mulți oameni pentru a obține ex-lor înapoi si ajuta la fixarea relationship.and face pe oameni să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea să-l și apoi să caute ajutorul lui, dar spre surprinderea mea el mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și iată-mă acum sărbătoresc pentru că soțul meu a schimba total pentru totdeauna. El vrea mereu să fie de mine și nu pot face nimic fără a prezenta mea. Ma bucur cu adevărat căsnicia mea, ceea ce o mare sărbătoare. i se va continua pe internet, mărturisind pentru că Dr.saguru este într-adevăr o adevărată fugă vrajă. Ai nevoie de ajutor ATUNCI DE CONTACT MEDIC SAGURU ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema ta și să te simți fericit în relationship.and tău său, de asemenea, perfectă în 1 Love SPELL 2 WIN EX BACK 3 FRUCTE pântecelui 4 PROMOVAREA sPELL 5 PROTECȚIE sPELL 6 sPELL DE AFACERI 7 BUNE JOB sPELL 8 LOTTERY sPELL și CURTE CASE spell.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua Numele meu este kelly nakisha vreau ca toți să se alăture mine să-i mulțumesc acestui om pentru restaurarea casa mea cu fostul soțul meu, care mă părăsească pentru o altă femeie timp de 5 ani ,. La început nu am crezut niciodata DR ogodo Mike va fi capabil să mă ajute să câștige înapoi SOȚ mea EX din cealaltă femeie, dar pentru că eu încă îl iubesc și au nevoie de el în viața mea .. Eu lucrez și să urmeze DR ogodo Mike și instrucțiuni mă surprinde faptul că după 3 zile de turnare vraja si de lucru cu DR ogodo Mike, sOŢUL meu EX ma chemat să-mi cer ierte și să uite tot ceea ce a făcut pentru mine că el încă mă iubești ... acum eu si sotul meu sunt smectica înapoi împreună și suntem foarte mulțumiți de noua noastră viață ... toate datorită DR ogodo Mike pentru marea lucrare care le-a făcut pentru mine .. i promit să împartă întotdeauna lucrarea lui bună pentru toată lumea largă și în cazul în care orice organism este acolo care trece prin orice dificultăți de relație ar trebui să-l rugăm să contactați prin e-mail: ogodomikespells@gmail.com
    ES De asemenea, pe specializati următoarele probleme
    (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi.
    (2), dacă aveți întotdeauna vise rele.
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Vrei femei / bărbați să fugi după tine.
    (5) În cazul în care doriți un copil.
    (6) Vrei să fii bogat.
    (7) Vrei să lega soțul / soției să fie
    al tău pentru totdeauna.
    (8) În cazul în care aveți nevoie de asistență financiară.
    (9) de îngrijire pe bază de plante.
     contactați DR ogodo Mike prin e-mail lui pentru o soluție totală ogodomikespells@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Email me at drabikuspellhome@gmail.com if you know you face these fate below;
    (1) Do you like your ex?
    (2) Are you always have nightmares?
    (3) Want to be promoted in your workplace?
    (4) Do you want women / men running after you?
    (5) Want a child of yours?
    (6) Want to be rich?
    (7) Do you want your husband / wife to be yours forever?
    (8) Need financial help?
    (9) Want to recover your lost money?
    (10) Do you want to stop your divorce?
    (11) Do you want a divorce?
    (12) Do you want your every wish to be granted by anyone?
    (13) spell conceive a pregnancy baby need?
    (14) Are you finding it difficult to win a case in court?
    (15) Do you want to stop your marriage or relationship or to break.
    (16) Do you want to marry your partner as soon as possible?

    Again, my email address is drabikuspellhome@gmail.com

    Contact me immediately to all your problems and solve situation within a matter of days.
    DR. Abiku...

    RăspundețiȘtergere
  7. Email me at drabikuspellhome@gmail.com if you know you face these fate below;
    (1) Do you like your ex?
    (2) Are you always have nightmares?
    (3) Want to be promoted in your workplace?
    (4) Do you want women / men running after you?
    (5) Want a child of yours?
    (6) Want to be rich?
    (7) Do you want your husband / wife to be yours forever?
    (8) Need financial help?
    (9) Want to recover your lost money?
    (10) Do you want to stop your divorce?
    (11) Do you want a divorce?
    (12) Do you want your every wish to be granted by anyone?
    (13) spell conceive a pregnancy baby need?
    (14) Are you finding it difficult to win a case in court?
    (15) Do you want to stop your marriage or relationship or to break.
    (16) Do you want to marry your partner as soon as possible?

    Again, my email address is drabikuspellhome@gmail.com

    Contact me immediately to all your problems and solve situation within a matter of days.
    DR. Abiku...

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua Numele meu este kelly nakisha vreau ca toți să se alăture mine să-i mulțumesc acestui om pentru restaurarea casa mea cu fostul soțul meu, care mă părăsească pentru o altă femeie timp de 5 ani ,. La început nu am crezut niciodata DR ogodo Mike va fi capabil să mă ajute să câștige înapoi SOȚ mea EX din cealaltă femeie, dar pentru că eu încă îl iubesc și au nevoie de el în viața mea .. Eu lucrez și să urmeze DR ogodo Mike și instrucțiuni mă surprinde faptul că după 3 zile de turnare vraja si de lucru cu DR ogodo Mike, sOŢUL meu EX ma chemat să-mi cer ierte și să uite tot ceea ce a făcut pentru mine că el încă mă iubești ... acum eu si sotul meu sunt smectica înapoi împreună și suntem foarte mulțumiți de noua noastră viață ... toate datorită DR ogodo Mike pentru marea lucrare care le-a făcut pentru mine .. i promit să împartă întotdeauna lucrarea lui bună pentru toată lumea largă și în cazul în care orice organism este acolo care trece prin orice dificultăți de relație ar trebui să-l rugăm să contactați prin e-mail: ogodomikespells@gmail.com sau WhatsApp +2349097050691
    ES De asemenea, pe specializati următoarele probleme
    (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi.
    (2), dacă aveți întotdeauna vise rele.
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Vrei femei / bărbați să fugi după tine.
    (5) În cazul în care doriți un copil.
    (6) Vrei să fii bogat.
    (7) Vrei să lega soțul / soției să fie
    al tău pentru totdeauna.
    (8) În cazul în care aveți nevoie de asistență financiară.
    (9) de îngrijire pe bază de plante.
     contactați DR ogodo Mike prin e-mail lui pentru o soluție totală ogodomikespells@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. CUM V-am dus pe Mos Craciun inapoi

    În sfârșit, fericirea mea este restaurată de o vrăjitoare numită OGAGA ​​KUNTA.
    Eu sunt Bola Ayeni din Africa. Vreau fiecare pe acest site sau forum să
    Alăturați-mi mulțumesc lui OGAGA ​​KUNTA pentru ceea ce a făcut pentru mine și pentru copiii mei. am fost
    Căsătorit cu soțul meu timp de 5 ani și am trăit fericit împreună
    Pentru acești ani până când a călătorit în Brazilia pentru o călătorie de afaceri unde
    El sa întâlnit cu această prostituată care la îmbălsat să mă urască pe mine și pe copii și
    O iubesc numai pe ea. Când soțul meu sa întors din călătorie nu a fost
    Jocul este rolul soțului meu și a devenit un străin. El a călătorit
    Brazilia în fiecare lună. Am fost atât de confuz și căutam o cale
    Du-l înapoi. O zi fidelă pe care o navighez pe computerul meu am văzut-o
    Mărturie despre acest preot voodoo OGAGA ​​kUNTA. Mărturia
    A subliniat magia sa puternică și binele pe care îl poate face. Conform
    Post-le vindeca CANCERUL, HIV / SIDA, ATINGEREA EXTREMEI DE EXTREME SI FOLOSIND
    BANI. Am fost surprins și m-am întrebat: "Cum de lumea nu știe
    Despre acest preot voodoo ", dar am fost disperat, așa că am încercat
    La contactat prin informațiile de contact pe care le-am văzut pe post.
    (Ogagakunta@gmail.com). El a răspuns când l-am contactat, i
    I-a explicat suferința mea și ma asigurat că o voi găsi
    Consolare cu ajutorul magiei sale puternice. I-am dat o plimbare
    Începe munca și o săptămână mai târziu soțul meu a sosit din Brazilia și cu umilință
    A venit la mine cerând iertare. Am rămas fără cuvinte pentru o clipă
    Înainte să-i dau un sărut. Oricine este interesat să contacteze acest lucru
    Voodoo priest, vă rog, nu lăsați frica sau îndoiala să vă oprească. Contactați-l
    Prin intermediul: ogagakunta@gmail.com sau pe ceapă +2348069032895

    RăspundețiȘtergere