luni, 25 octombrie 2010

Culmi

Culmea fotbalului
Sa joci singur pe teren si sa pierzi cu 7-0

Culmea deshidratarii: sa ejaculezi pudra.

Culmea manelistilor
Sa Conduci o mashina fara numar... fara numar... fara numar..!!

Culmea zgarceniei: Sa-ti ia foc casa si sa dai beep la pompieri.

Culmea rabdarii: sa-ti numeri firele de par de pe cap cu manusa de box.

Culmea dezamagirii: pe usa scria "Femei" si inauntru... WC-uri...

Paradoxul existentei:
"Pe zi ce trece apar tot mai multi homosexuali, cu toate ca ei intre ei nu se inmultesc!"

Culmea nesimtirii:sa te usurezi la un individ la usa, sa suni si sa-i ceri hartie igenica.

Culmea urateniei: sa nu se întoarca la tine nici bumerangul

Culmea virilitatii: Cand nu mai poti, faci playback.

Culmea prostiei : un politist blond.

Culmea curajului: sa sari de pe un bloc de desen!

Culmea tatuajului: sa-ti tatuezi pe penis un penis si mai mare!

Culmea rabdarii: sa iei apa in gura si sa stai cu fundul pe aragaz pana fierbe apa!

Culmea melancoliei: sa cazi pe gânduri si sa-ti rupi mâna.

Culmea secetei: sa alerge copacii dupa câini.

Culmea hartiei: sa te stergi la fund cu confetti.

Culmea geografiei: sa deschizi "portile de fier" cu "cheile bicazului"

Culmea ghinionului: sa-ti recuperezi banii de la bankcoop si sa-i bagi la FNI.

Culmea înotului: cu o mana sa inoti, cu cealalta sa dai din picioare.

Culmea cutremurului : sa urci cu liftul si sa cobori cu apartamentul !

Culmea unui cutit de bucatarie: sa taie pofta de mâncare a mesenilor.

Culmea impotentei : pana si degetul cu care iti impingi limba sa se inmoaie.

Culmea lacomiei: sa mananci bataie si sa nu te saturi!

Culmea orei exacte: sa pui ceasul dupa radio si sa-l uiti acolo.

Culmea prostiei: sa stingi lampa si sa aprinzi un chibrit ca sa vezi daca s-a stins.

Culmea inutilitati: sa plantezi in sahara placute cu "nu calcati pe iarba".

Culmea sofatului: sa conduci o masina de ras.

Culmea agriculturii: sa ari Calea Victoriei cu boii din guvern.


Un comentariu:

  1. Am o mulțime de bucurii și emoții în mine, sunt claritate, am fost fericit cu căsnicia mea, până când soțul meu nu a început să asculte bârfe despre mine nefiind credincioși cu promisiunile noastre conjugale, am încercat să-l înțeleg că sunt bârfe și minciuni, dar a pierdut dragostea, încrederea și încrederea în noi. Așa că am devenit cupluri neplăcute și apoi am depus divorț, mai târziu, ne-am despărțit. ani după divorțul nostru, am încercat să trăiesc o viață normală fără el, dar nu am putut, așa că am început o căutare despre cum să-mi revin fostul soț, apoi m-am referit, BaBa ogbogo un bărbat grozav și extrem de spiritual care a aruncat un dragoste vrăjește asupra mea și m-a făcut EX-ul meu să se întoarcă la mine. Sunt copleșit, așa că îi las contactul aici pentru cei care au probleme de relație și căsătorie, așa că poate ajuta cu lucrări grozave. E-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Sau numărul lui de WhatsApp ... +2349020168697. Luați legătura cu el, vedeți cât de mare și puternic este. De asemenea, ajută în aceste probleme ...

    (1) Opriți divorțul.
    (2) Barrenness End.
    (3) Noroc vraja.
    (4) Vraja de căsătorie.
    (5) Scapă de probleme spirituale.

    RăspundețiȘtergere