sâmbătă, 23 octombrie 2010

Bancuri cu Sir si John

-Sir!!!
-Da , John
-Ce a fost zgomotul asta?
-Se trage in cinstea regelui
-Ok.
-Siiiiiiiiiiir!
-Da,John
-Dar zgomotul asta ce a fost
-Se trage in cinstea regelui
-La naiba!Inca nu l-au nimerit.

JOHN: Sir,raul Tamisa a depasit cota de urgentza!!
SIR: Sow watt John, sow watt?
JOHN:Tamisa a inundat cartierul nostru!!!
SIR: Sow watt John, sow watt?
Enervat John se duce catre usa si o deschide... face o plecaciune si spune.....Sir, TAMISA!!!

-John du-te sa plimbi cainele!
-Sir, dar afara ploua...
-Atunci plimba pestii!

-John, unde ai pus cainele?
-In frigider Sir...
-Si n-o sa-i fie frig?
-Nu, ca am inchis usa!

-John, spune Sir, care isi spala picioarele in lighean, te rog arunca apa asta si adu-mi un prosop.
John ia ligheanul si il arunca pe geam, iar de afara se aude un tipat insotit de injuraturi, la care Sir impasibil:
-John, era cineva in lighean?

Sir statea la masa si se chinuia sa intepe cu o scobitoare niste masline.
-John, striga el, maslinele fug?
-Nu, Sir! Dar de ce?
-Inseamna ca iar am mancat gandaci de bucatarie...
Sir era in biblioteca....
Sir:
-John!!!
-Da, Sir.
-Adu-mi un pahar cu apa, John!
John ii aduce paharul cu apa...
-John!!!
-Da, Sir.
-Adu-mi un pahar cu apa, John!
John ii aduce paharul cu apa... Dupa vreo 5 pahare de apa...
-Sir???... De ce vreti atatea pahare cu apa?
-Pentru ca a luat foc biblioteca!!!

Sir ii spune lui Lady:
- Draga mea, vremurile sunt tulburi, afacerile nu merg cum trebuie. Poate daca ai invata sa gatesti am putea concedia bucatarul si am reduce astfel din cheltuieli...
- Sigur, ii raspunde plictisita Lady, iar daca ai invata sa faci dragoste am putea concedia soferul!

-John!
-Yes Sir.
-Lamaia are pene?
-No sir.
-La naiba. Iar am stors papagalul in ceai!!
Sir, plecat in Franta, cu afacerile doreste sa afle ce mai face sotia, asa ca suna acasa.
- Alo, da?
- John. Buna... Am sunat sa aflu ce face sotia...
- Pai este in camera cu un alt barbat.
- Poftim!? Bine John, ia pusca din biroul meu si du-te si impusca-i.
- Da, Sir.
Se aud niste sunete in telefon, apoi revine John.
- Sir, pe el l-am ucis, dar sotia a sarit pe geam si s-a inecat in bazin.
- Dar, John! Noi nu avem bazin!
- Uh... Ce numar ati format?

SIR: John, cate grade sunt in casa?
JOHN: 21 Sir.
SIR: John, cate grade sunt afara?
JOHN: 4 sir.
SIR: John......
JOHN: Da sir!
SIR: Deschide geamul sa intre si alea 4 in casa ca e cam frig.
Sir Thomas si servitorul sunt la vanatoare pe domeniul castelului. Servitorul (privind prin binoclu inspre castel):
- Sir, cred ca ar trebui sa va informez ca doamna este în compania unui domn.
Sir Thomas:
- Nu se poate, te inseli. Doamna mi-a spus ca primeste o prietena in vizita. Da-mi si mie binoclul...
Se uita spre castel, apoi ii spune servitorului:
- Acest binoclu nu este suficient de puternic. Da-mi pusca cu luneta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu