miercuri, 20 octombrie 2010

Bancuri cu olteni

Un ardelean si un oltean fac accident...Amandoi aveau in momentul impactului mai mult de 200 Km/h .. Masinile facute praf , bucati din ele proiectate pa cateva sute de metrii .. dar cei doi ies teferi si fara nicio zgarietura .. Se uita ei unul la altul, la care ardeleanu zice:
- Uita-te la masinile noastre .. eu cred ca Domnul a vrut sa ne intalnim si sa deschidem o afacere impreuna.
-Da .. cred ca soarta a fost de vina.
La care ardeleanu:
- Hai ca aveam o sticla de vin in portbagaj .. sa o caut si sa sarbatorim .....gaseste sticla si ii da prima data olteanului sa bea .. ca asa ii frumos .... bea asta aprope jumate din sticla apoi i-o da ardeleanului .. la care ardeleanu' ..
- Nu nu .. eu astept politia ...

Un oltean merge pentru prima data la oras si aude si el de SIDA. Merge inapoi in sat si se duce la gardul vecinului si-l intreaba:
-Ma, vecine, tu ai SIDA?
Sta vecinu' nostru si se gandeste: daca-i spun ca am, o sa-mi ceara sa-i dau; daca-i spun ca n-am, zice ca nu-s om gospodar. Dupa ce se gandeste raspunde:
-Am, da' numa' putin, cat mi-o ramas pe fund...

I: - De ce imperecheaza oltenii oaia cu pisica ?
R: - Ca sa obtina lana gata toarsa !

Cica mergea mos Marin pe ulita satului, cu slitul descheiat. Il vede Veta si-i zice:
Veta: - Marine, tu nu vezi ca esti descheiat la slit?
Marin: - Ba da, da' ieri eram descheiat la camasa si mi-a intepenit gatul, si acu' sper sa se repete efectu'..

Un oltean isi ingroapa soacra langa drum, si pe placa funerera scrie:
"Sub aceasta cruce grea,
Zace scumpa, soacra-mea,
Calatorii mei iubiti,
Mai 'ncet, sa n-o treziti" !

Se duc oltenii la primarul din Craiova, sa capete permisiunea sa doarma si ei in cearceafuri, ca toata lumea, ca pana atunci dormeau pe rogojini.
- Bine, zice primarul, va dau voie sa puneti asternut, dar in prealabil sa va spalati pe picioare.
Un oltean nedumerit intreaba:
- Dom' primar, dar daca n-avem prealabil, putem sa ne spalam in lighean ?

Intrebare: De ce arabii au camile, iar romanii olteni?
Raspuns: Arabii au ales primii.

Intr-o noapte pe la ora doua, Ion aude pe cineva strigand:
- Ioane, Ioane!
Se scoala Ion, merge la usa si o deschide:
- Cine ma striga, intreaba Ion.
- Gheorghe, vine raspunsul.
- Pai, ce vrei ma, la ora asta? intreaba Ion.
- Ai vopsea verde? intreaba Gheorghe.
- Nu, raspunde Ion.
- Bine ma, zice Gheorghe si pleaca.
Merge Ion si se culca cand, pe la cinci dimineata, iarasi aude:
- Ioane, Ioane!
Merge iarasi la usa si intreaba:
- Cine-i?
- Gheorghe.
- Si ce vrei la ora asta?
- Ti-am adus vopsea verde!!!

Un oltean se intilneste cu un ardelean care ducea de legatoare o capra.
-Unde duci boul ala? intreaba olteanul.
Contrariat, ardeleanul se uita spre animal temindu-se de o sotie, dupa care riposteaza:
-Esti chior, nu vezi ca-i capra?
-Pai, eu cu capra vorbeam...

O autostopista ... Opreste un sofer si deschide geamul . Asta baga capul si pac!, soferul ridica geamul si ii prinde capul. Se da jos si o f*** apoi pleaca ...
Ii vede un taran , oltean ... Tipa il da in judecata .
Judecatorul il ia pe taran deoparte sa-i spuna ce a vazut ...
Asta zice : "S-a dat jos , si-a scos p*** si a f***t-o ...
Judecatorul ii zice :"Ba ,e urat , zi si tu ca si-a scos penisul si a regulat-o ... Bun .
Ajunge taranul in boxa si judecatorul il intreaba :"Ce ai vazut ?
La care taranul raspunde :" Tipul s-a dat jos , si-a scos penisul , desi mie mi s-a parut ca era o p*** si a regulat-o , desi mie mi s-a parut ca a si fu**t-o ...

De ce nu mananca oltenii muraturi?
Pentru ca nu le incape capul in borcan.

Un cioban adoarme stand in fund, pe o piatra. In somn se legana inante-inapoi.
Un berbec mai tanar il vede si crede ca va fi atacat. Se pregateste si-l izbeste pe cioban in frunte .... bang!!
Se trezeste omul mai tarziu:
-Ba, ce ma doare capul...da cine dracu' mi-a omorat berbecul ??

Doi Olteni isi fac rost de o excursie in Franta, dar ei erau bota la franceza. Dupa o perioda de timp, in care s-au plimbat si au cascat gurile peste tot, li s-a facut foame. Marin ii spune lui Jan:
- Hai, ba, sa intram intr-un restaurant sa mincam si noi ceva!
- Esti nebun, cum crezi tu ba, c-o sa cerem noi de mincare?
- Lasa ba, ca stiu eu ceva franceza, ce crezi, e mare diferenta intre olteneasca noastra si franceza?
Se aseaza oltenii nostri la masa, vine chelnerul si incepe Marin
- Doua ciorbeloa de pestoa si doua falcea de purcea si mai da-ne si-o vinea.
Chelnerul, ascultator, pleaca si ii serveste ca la carte cu tot ce a cerut Marin. La plata, Marin, mindru ii spune lui Jan:
- Vezi ma, ca de nu eram eu destept, ramineam nemincati.
Dar dinspre Chelner vine un raspuns politicos:
- De nu eram eu din Calafat, mincati voi un c*c*t!

Cica s-a dus un oltean si el la Paris. Acolo, aglomeratie mare, se duce olteanul nostru la un hotel - acolo nu mai aveau camere. Cu chiu cu vai se face rost de o camera, dar in care locuia un negru...
Vorbeste olteanul cu portarul sa-l scoale la ora 5 A.M., sa nu piarda trenul si se duce in camera (la negru). Sta olteanul nostru, se uita la el, se invartea pe langa el si tot zicea:
- Ma, da urat mai e, aoleu, da urat mai esti ma; ce urat e! urat mai e omu' asta - mai ce urat e ! ... si tot asa pana adoarme olteanul nostru.
Negrul, care stia limba romana, isi pune in gand sa-l aranjeze pe oltean si se scoala la 12 noaptea si ii da cu crema neagra pe fata...
Se scoala olteanul la 5, se uita in oglinda si exclama:
- Ma, da' prost este portarul asta! L-a trezit pe negru in loc sa ma trezeasca pe mine!

I: - Cum se deosebeste mirele la o nunta de olteni?
R: - Are tenisi noi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu