miercuri, 20 octombrie 2010

Bancuri cu olteni

Un ardelean si un oltean fac accident...Amandoi aveau in momentul impactului mai mult de 200 Km/h .. Masinile facute praf , bucati din ele proiectate pa cateva sute de metrii .. dar cei doi ies teferi si fara nicio zgarietura .. Se uita ei unul la altul, la care ardeleanu zice:
- Uita-te la masinile noastre .. eu cred ca Domnul a vrut sa ne intalnim si sa deschidem o afacere impreuna.
-Da .. cred ca soarta a fost de vina.
La care ardeleanu:
- Hai ca aveam o sticla de vin in portbagaj .. sa o caut si sa sarbatorim .....gaseste sticla si ii da prima data olteanului sa bea .. ca asa ii frumos .... bea asta aprope jumate din sticla apoi i-o da ardeleanului .. la care ardeleanu' ..
- Nu nu .. eu astept politia ...

Un oltean merge pentru prima data la oras si aude si el de SIDA. Merge inapoi in sat si se duce la gardul vecinului si-l intreaba:
-Ma, vecine, tu ai SIDA?
Sta vecinu' nostru si se gandeste: daca-i spun ca am, o sa-mi ceara sa-i dau; daca-i spun ca n-am, zice ca nu-s om gospodar. Dupa ce se gandeste raspunde:
-Am, da' numa' putin, cat mi-o ramas pe fund...

I: - De ce imperecheaza oltenii oaia cu pisica ?
R: - Ca sa obtina lana gata toarsa !

Cica mergea mos Marin pe ulita satului, cu slitul descheiat. Il vede Veta si-i zice:
Veta: - Marine, tu nu vezi ca esti descheiat la slit?
Marin: - Ba da, da' ieri eram descheiat la camasa si mi-a intepenit gatul, si acu' sper sa se repete efectu'..

Un oltean isi ingroapa soacra langa drum, si pe placa funerera scrie:
"Sub aceasta cruce grea,
Zace scumpa, soacra-mea,
Calatorii mei iubiti,
Mai 'ncet, sa n-o treziti" !

Se duc oltenii la primarul din Craiova, sa capete permisiunea sa doarma si ei in cearceafuri, ca toata lumea, ca pana atunci dormeau pe rogojini.
- Bine, zice primarul, va dau voie sa puneti asternut, dar in prealabil sa va spalati pe picioare.
Un oltean nedumerit intreaba:
- Dom' primar, dar daca n-avem prealabil, putem sa ne spalam in lighean ?

Intrebare: De ce arabii au camile, iar romanii olteni?
Raspuns: Arabii au ales primii.

Intr-o noapte pe la ora doua, Ion aude pe cineva strigand:
- Ioane, Ioane!
Se scoala Ion, merge la usa si o deschide:
- Cine ma striga, intreaba Ion.
- Gheorghe, vine raspunsul.
- Pai, ce vrei ma, la ora asta? intreaba Ion.
- Ai vopsea verde? intreaba Gheorghe.
- Nu, raspunde Ion.
- Bine ma, zice Gheorghe si pleaca.
Merge Ion si se culca cand, pe la cinci dimineata, iarasi aude:
- Ioane, Ioane!
Merge iarasi la usa si intreaba:
- Cine-i?
- Gheorghe.
- Si ce vrei la ora asta?
- Ti-am adus vopsea verde!!!

Un oltean se intilneste cu un ardelean care ducea de legatoare o capra.
-Unde duci boul ala? intreaba olteanul.
Contrariat, ardeleanul se uita spre animal temindu-se de o sotie, dupa care riposteaza:
-Esti chior, nu vezi ca-i capra?
-Pai, eu cu capra vorbeam...

O autostopista ... Opreste un sofer si deschide geamul . Asta baga capul si pac!, soferul ridica geamul si ii prinde capul. Se da jos si o f*** apoi pleaca ...
Ii vede un taran , oltean ... Tipa il da in judecata .
Judecatorul il ia pe taran deoparte sa-i spuna ce a vazut ...
Asta zice : "S-a dat jos , si-a scos p*** si a f***t-o ...
Judecatorul ii zice :"Ba ,e urat , zi si tu ca si-a scos penisul si a regulat-o ... Bun .
Ajunge taranul in boxa si judecatorul il intreaba :"Ce ai vazut ?
La care taranul raspunde :" Tipul s-a dat jos , si-a scos penisul , desi mie mi s-a parut ca era o p*** si a regulat-o , desi mie mi s-a parut ca a si fu**t-o ...

De ce nu mananca oltenii muraturi?
Pentru ca nu le incape capul in borcan.

Un cioban adoarme stand in fund, pe o piatra. In somn se legana inante-inapoi.
Un berbec mai tanar il vede si crede ca va fi atacat. Se pregateste si-l izbeste pe cioban in frunte .... bang!!
Se trezeste omul mai tarziu:
-Ba, ce ma doare capul...da cine dracu' mi-a omorat berbecul ??

Doi Olteni isi fac rost de o excursie in Franta, dar ei erau bota la franceza. Dupa o perioda de timp, in care s-au plimbat si au cascat gurile peste tot, li s-a facut foame. Marin ii spune lui Jan:
- Hai, ba, sa intram intr-un restaurant sa mincam si noi ceva!
- Esti nebun, cum crezi tu ba, c-o sa cerem noi de mincare?
- Lasa ba, ca stiu eu ceva franceza, ce crezi, e mare diferenta intre olteneasca noastra si franceza?
Se aseaza oltenii nostri la masa, vine chelnerul si incepe Marin
- Doua ciorbeloa de pestoa si doua falcea de purcea si mai da-ne si-o vinea.
Chelnerul, ascultator, pleaca si ii serveste ca la carte cu tot ce a cerut Marin. La plata, Marin, mindru ii spune lui Jan:
- Vezi ma, ca de nu eram eu destept, ramineam nemincati.
Dar dinspre Chelner vine un raspuns politicos:
- De nu eram eu din Calafat, mincati voi un c*c*t!

Cica s-a dus un oltean si el la Paris. Acolo, aglomeratie mare, se duce olteanul nostru la un hotel - acolo nu mai aveau camere. Cu chiu cu vai se face rost de o camera, dar in care locuia un negru...
Vorbeste olteanul cu portarul sa-l scoale la ora 5 A.M., sa nu piarda trenul si se duce in camera (la negru). Sta olteanul nostru, se uita la el, se invartea pe langa el si tot zicea:
- Ma, da urat mai e, aoleu, da urat mai esti ma; ce urat e! urat mai e omu' asta - mai ce urat e ! ... si tot asa pana adoarme olteanul nostru.
Negrul, care stia limba romana, isi pune in gand sa-l aranjeze pe oltean si se scoala la 12 noaptea si ii da cu crema neagra pe fata...
Se scoala olteanul la 5, se uita in oglinda si exclama:
- Ma, da' prost este portarul asta! L-a trezit pe negru in loc sa ma trezeasca pe mine!

I: - Cum se deosebeste mirele la o nunta de olteni?
R: - Are tenisi noi..

Un comentariu:

  1. Am o mulțime de bucurii și emoții în mine, sunt claritate, am fost fericit cu căsnicia mea, până când soțul meu nu a început să asculte bârfe despre mine nefiind credincioși cu promisiunile noastre conjugale, am încercat să-l înțeleg că sunt bârfe și minciuni, dar a pierdut dragostea, încrederea și încrederea în noi. Așa că am devenit cupluri neplăcute și apoi am depus divorț, mai târziu, ne-am despărțit. ani după divorțul nostru, am încercat să trăiesc o viață normală fără el, dar nu am putut, așa că am început o căutare despre cum să-mi revin fostul soț, apoi m-am referit, BaBa ogbogo un bărbat grozav și extrem de spiritual care a aruncat un dragoste vrăjește asupra mea și m-a făcut EX-ul meu să se întoarcă la mine. Sunt copleșit, așa că îi las contactul aici pentru cei care au probleme de relație și căsătorie, așa că poate ajuta cu lucrări grozave. E-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Sau numărul lui de WhatsApp ... +2349020168697. Luați legătura cu el, vedeți cât de mare și puternic este. De asemenea, ajută în aceste probleme ...

    (1) Opriți divorțul.
    (2) Barrenness End.
    (3) Noroc vraja.
    (4) Vraja de căsătorie.
    (5) Scapă de probleme spirituale.

    RăspundețiȘtergere