miercuri, 20 octombrie 2010

Bancuri seci

 Ion si Vasile se plimbau prin Bucuresti. La un moment dat se apropie o coloana oficiala, incetineste si din limuzina scoate capul pe fereasta premierul si zice:
- Ce mai faci Vasile?
Ion, mirat, nu zice nimic. Scena se repeta putin mai tarziu cu presedintele. Ion, exasperat, intreaba:
- Da’ de unde te cunosc pe tine presedintele si premierul?!
- Pe mine ma cunoste toata lumea, spune Vasile!
-Asta chiar nu pot sa cred, zice Ion.
-Daca vrei, te duc sa l cunosti pe Bush.
Merg ei la Casa Alba, ii primeste Bush, servesc un paharel. Ion, socat, il intreaba pe Vasile:
-Il stii si pe Papa?!
Vasile ii spune ca da si zboara la Vatican. Grazile de corp il intreaba familiar pe Vasile ce mai face, Ion fiind tot mai socat. Vasile ii explica ca nu poate sa l ia si pe el la Papa, dar ca o sa iasa pe balcon si se vor imbratisa. Lucru care, dealtfel, se si intampla. Ion, in multime, lesina. Vasile il vede, alearga la el si il intreaba:
-Ma Ioane, chiar nu ti veni sa crezi ca ma stie si Papa?!
-Vasile, nu asta a fost problema; am auzit pe unul din multime ca a intrebat “Cine e ala pe care il imbratiseaza Vasile?”

- De ce are rinocerul corn ?
- Pentru ca nu a mai gasit paine.

Doua vaci pasteau apa minerala in desert,la un moment dat una zice catre cealalta:
- Apropo de lapte...cat e ceasul?
Cealalta scoate termometrul si zice:
- Miercuri......

- De ce are veverita coada in spate?
- Pentru ca in fata sta ea. 

Un moshneag shi o baba au murit de tineri

Doua clatite mergeau prin desertul Sahara. Deodata una pica si ii sare gemu'.

Care e deosebirea dintre un vultur si o cartita?
Amandoi umbla pe sub pamant cu exceptia vulturului.

Doi surzi se intalnesc pe strada:
Pescarul 1: Te duci la pescuit?
Pescarul 2: Nu. Ma duc la pescuit.
Pescarul 1: A... Si eu care credeam k te duci la pescuit.

Doua submarine in desert:
- Catzi ?
- 5!
- Ce 5 ?
- Ce "catzi" ?

Doua randunele stateau pe o creanga.Deodata una ii spune celeilalte:"Vezi ca te imping!".Si-a impins-o!

Ce face un Emo la Tv?
- Reclama la Gillette

Ce-a fost Auschwitz în trecut şi ce e azi?
- Auschwitz în trecut a fost lagăr şi azi e joi.

-vreti un banc???

Doi crocodili croshetau apa minerala sub tocul ushii. Vine mama lor porcul, shi ii intreaba:
-Plecati ma de aici !

O data un cal suparat s-a dus la un bar .
Barmanul se uite la el si il intreba : "ce-i cu fata asta de cal ?"

Era o masina la semafor.
Semaforul ii spune:
- Nu te uita la mine ca ma schimb!

Erau doi lupi.
Si bicicleta nu era a lor. 

Un cal intra intr-un bar...
Si inchide usa!
             
30 de bărbaţi şi o femeie naufragiază pe o insulă pustie. După 30 de zile, femeia, scîrbită de ce făcea, se sinucide. După alte 30 de zile, bărbaţii, scîrbiţi de ce făceau, o îngroapă. După alte 30 de zile, bărbaţii, scîrbiţi de ce făceau, o dezgroapă.

Nimeni si Prost au ajuns la mare. Se duc sa faca baie:
Nimeni se inneaca! Prost suna la Salvamar:
-Ba, se inneaca Nimeni!
-Ba, tu esti prost?
-Da ma, eu sunt!

Doua bufnite stau pe o creanga:
Una:
- Buhuhu
Cealalta:
- Da' buhuhu la ma-ta, ca m-ai speriat.

Un cetatean avand o broasca pe cap, se duce la doctor.Intra in cabinetul acestuia si BROASCA zice:
- Ia uitati, D-le doctor, ce mi-a crescut in fund.

De ce cade primul elefant din copac? Pt. ca era mort.
De ce cade al doilea elefant din copac? Era legat de primul.
De ce cade al treilea elefant din copac? Credea ca e un fel de joc si era randul lui.

 Purcelushul super`agresiv, la restaurant, catre chelner:
- Aici se primesc comenzi?
- Da!
- SEZI!

Un snur se uita in oglinda si zambea pe sub mustati:
- Mamaaa, ce siret sunt!!!

Intr-un azil de nebuni, un agent verifica daca sunt pacienti vindecati.Il cheama pe primul pacient :
- Spuneti-mi va rog cat face 7 * 7?
Se gandeste pacientul si raspunde:
- Rosu.
Agentul isi da seama ca nu s-a vindecat si il cheama pe al doilea pacient:
- Spuneti-mi va rog ,cat face 7 * 7?
Socoteste pacientul 5 minute si raspunde:
- Verde.
Nervos, agentul il cheama pe al treilea pacient si ii pune aceeasi intrebare...cat face 7*7?, la care pacientul se gandeste 10 min si ii raspunde:
- 49.
Bucuros agentul ca este macar un pacient vindecat il intraba:
- Dar de unde ai stiut?
- Pai am impartit pe rosu la verde.




Un comentariu:

  1. Am o mulțime de bucurii și emoții în mine, sunt claritate, am fost fericit cu căsnicia mea, până când soțul meu nu a început să asculte bârfe despre mine nefiind credincioși cu promisiunile noastre conjugale, am încercat să-l înțeleg că sunt bârfe și minciuni, dar a pierdut dragostea, încrederea și încrederea în noi. Așa că am devenit cupluri neplăcute și apoi am depus divorț, mai târziu, ne-am despărțit. ani după divorțul nostru, am încercat să trăiesc o viață normală fără el, dar nu am putut, așa că am început o căutare despre cum să-mi revin fostul soț, apoi m-am referit, BaBa ogbogo un bărbat grozav și extrem de spiritual care a aruncat un dragoste vrăjește asupra mea și m-a făcut EX-ul meu să se întoarcă la mine. Sunt copleșit, așa că îi las contactul aici pentru cei care au probleme de relație și căsătorie, așa că poate ajuta cu lucrări grozave. E-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Sau numărul lui de WhatsApp ... +2349020168697. Luați legătura cu el, vedeți cât de mare și puternic este. De asemenea, ajută în aceste probleme ...

    (1) Opriți divorțul.
    (2) Barrenness End.
    (3) Noroc vraja.
    (4) Vraja de căsătorie.
    (5) Scapă de probleme spirituale.

    RăspundețiȘtergere